Note fondée sur 642 évaluations de clients

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3,9 sur 5
81 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 nov. 2022 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur de Quebec

Publié le 22 févr. 2022 sur Expedia
Bien situé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2022 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We very much appreciate and value your feedback. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share this review with my team and we’ll strive to make your next stay even better. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than this one. Sincerely, Hotel Manager
4 sur 5
par HELENE de Paris

Hôtel de bonne facture avec une bonne situation

Publié le 30 juill. 2016 sur Hotels
Chambre spacieuse petite piscine avec jacuzzi déjeuner pas mal Wi-fi de bonne qualité lit confortable restaurant à proximité 30 minutes de Jackson beach 25 minutes d'outlet à Pooler
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de toulouse

Bon hotel

Publié le 29 mars 2015 sur Expedia
Pour une nuit de transit, hotel calme et bien placé
4 sur 5
par un voyageur de Suisse

Vacances

Publié le 13 août 2014 sur Hotels
Hôtel agreable, chambres propres. Petit déjeuner très bien, il y a du choix! A recommander.
5 sur 5
par Patricia J.St-Louis de Shawinigan

Près des restaurants et services

Publié le 11 juill. 2014 sur Hotels
Nous avons fait un arrêt d'une nuit lorsque nous étions en route pour la Floride. L'hôtel est tout près de l'autoroute et il est facile de trouver un resto à pied. Rapport qualité-prix vraiment super!
4 sur 5
par un voyageur

Good room

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Good room, comfy bed. For price point, room needs repairs and touch up.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Charity, Gestion de l’hôtel
Dear Doug, thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely, Sales Champion
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Beginning around midnight the fire alarm sounded waking us out of a deep sleep. After falling asleep the alarm sounded three more times at different intervals waking us each time. After the last alarm one of my family members was unable to get back to sleep. The hotel was unwilling to work with us even for a partial refund. Very dissatisfied. Morning staff obviously did not spend the night.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Charity, Gestion de l’hôtel
Dear David, thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us, and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely, Sales Champion
4 sur 5
par un voyageur de lydhurst

Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
Over all it was a great place just had a smell in room ! Like carpets need to be shampooed! But would recommend to someone else
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Charity, Gestion de l’hôtel
Shellie,Thank you for the review. We will take a look at the room you stayed in and make sure the carpet gets shampooed.We take matters like this seriously. Thank you so much for letting us know.Thank you, hotel manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Charity, Gestion de l’hôtel
Dear James, Thank you for your feedback. We're glad to hear that your stay met your needs. It's always our aim to ensure our guests have a comfortable and satisfying experience. We look forward to serving you again in the future. Sincerely, Hotel Manager