Note fondée sur 354 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 sur 5
68 % des clients le recommandent
2,8 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
2,9 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 déc. 2022 sur Expedia
Rien aredire
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 déc. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Claire,On behalf of our entire staff, we thank you for choosing our hotel and appreciate what you have shared regarding our hotel. We hope you will return so that we can provide you an even superior experience.
1 sur 5
par un voyageur

Gerard

Publié le 24 nov. 2022 sur Hotels
Hotel vieux mal entretenu. Les photos de l hotel ne correspondent pas du tout a la réalité. Salle de bain salle et dégradée. Pa de petit dejeuner alors qu il est proposer sur le site et la reservation. A eviter.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 nov. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello gerard, Thank you for taking the time to write this review and share your experience. This is certainly not taken lightly and has been forwarded to management for review. Providing our guests with a safe and enjoyable experience is of extreme importance to us. We are working hard to improve our provided services and hope you will return to experience them with a future stay.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello stephan, We can't thank you enough for sharing your rating. It would be an honor to earn your business again on your next travels.,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 déc. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 déc. 2018 par Manager, Gestion de l’hôtel
We sincerely appreciate your valued business and thank you for taking the time to rate your stay. It was wonderful to have you and we would like to invite you back the next time you are in the area.
3 sur 5
par un voyageur

Hotel agréable

Publié le 21 mars 2016 sur Hotels
Court passage dans Jacksonville. Ville agréable à visiter. Bel hotel qui mérite plus que la moyenne.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2016 par Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Dear guest, We are very happy to learn that we have met your satisfaction following your visit here at our hotel. Your kind remarks truly warm our hearts. We will do our best to make your next visit a better, more pleasant experience. Cher client, Nous sommes très heureux d'apprendre que nous avons rencontré votre satisfaction après votre visite ici dans notre hôtel. Vos remarques aimables réchauffent vraiment nos cœurs. Nous ferons de notre mieux pour rendre votre prochaine visite une meilleure expérience, plus agréable.
3 sur 5
par un voyageur

hôtel econo lodge jacksonville: quartier moyen

Publié le 15 août 2011 sur Hotels
hôtel très moyen pour des touristes fréquenté par beaucoup de travailleurs d'origine très moyen ou familles d'immigrés entretien de la piscine très moyen mériterait d'importants travaux de rénovation
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 oct. 2024 sur Expedia
Photos provided to Expedia were extremely misleading. Staff led me to believe that the pet fee for my cat was for the stay. Upon checkout I was charged much more than I was told. I would have changed to another hotel except that we had evacuated from a hurricane and other properties were not available.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Robert, We apologize for any confusion regarding the pet fee. Our team strives to provide accurate information, and we regret any miscommunication that may have occurred. We appreciate your feedback and will use it to improve our services for future guests. Thank you for choosing to stay with us during a challenging time.
1 sur 5
par un voyageur

Nasty motel

Publié le 11 oct. 2024 sur Hotels
My experience was terrible. Not only did we drive 7 hours due to the mandatory evacuation for Hurricane Milton, but we were also exhausted by the time we dealt with the front desk. The room had roaches and the bathroom was filthy. The floors were broken laminate, and the bed was dirty. For the price we paid, it was unacceptable."
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We are saddened to hear about the challenges you faced during your stay. We recommend connecting with management directly to address your concerns further. Your feedback is valuable in helping us improve our services for all our guests.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 oct. 2024 sur Expedia
Dirty, roaches, ceiling falling in, questionable location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello DALTON,We are disheartened to hear about your recent experience, and we value your feedback. Please feel free to reach out to our management team directly to discuss your concerns further. Your input is essential in helping us address any areas needing improvement.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 oct. 2024 sur Expedia
As advertised
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello john,We appreciate you recognizing our efforts to meet your expectations. Your feedback is valuable as we strive to deliver on our promises to all guests. If you have any further comments or suggestions, please feel free to share them with our management team.