Note fondée sur 548 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Merveilleuse hôtel

Publié le 19 mars 2018 sur Hotels
Séjour très agréable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mai 2018 par Manager, Gestion de l’hôtel
Gracias por estar con nosotros
3 sur 5
par un voyageur de Montréal

Suite exécutive décevante

Publié le 9 mars 2018 sur Expedia
Pour : Piscine
En route pour Disney, nous cherchions un hôtel pouvant accomoder 6 personnes pour une nuit. On nous a assigné une suite. Pour une suite, la chambre est très petite. Divan lit défoncé. Inconfortsble pour écouter la télé. En parlant de télévision, il y en a deux dans la chambre mais rien ne les sépare; impossible d'écouter deux programmes en même temps. Piscine propre mais le spa défectueux. Très peu de chaises ou tables pour mettre nos effets personnels. Au coucher, surprise en ouvrant le divan lit: les ressorts de la base du lit ne tiennent à rien; le matelas est à peine attaché à sa base et il sort de partout. On sort le matelas et les ados ont dormi au sol. Le petit déjeuner était plus que correct. Personnel à la salle à manger très avenant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2018 par Manager, Gestion de l’hôtel
Gracias por estar con nosotros
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Jennifer, thank you for your feedback. The team values guest input and strives to improve with each visit. Should you have any further comments or suggestions, they would appreciate hearing from you.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Amecia, thank you for sharing your thoughts. Your feedback is important, and we're always looking to improve the guest experience. We hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable stay in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Gitano, thank you for staying with us at Fairfield Inn & Suites by Marriott Jacksonville West/Chaffee Point. We’re thrilled you enjoyed your stay and appreciate your rating. We look forward to welcoming you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Easy check in, decent room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Shelbey, it’s great to know you had a pleasant stay at Fairfield Inn & Suites by Marriott Jacksonville West/Chaffee Point. Our team is pleased that you appreciated the convenient check-in process and found your room satisfactory. We're looking forward to welcoming you back!
4 sur 5
par un voyageur

Rested

Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
The beds were fine, the room was clean but there was a musty/damp smell from the carpets. We were so tired from driving in a torrential downpour that all we wanted to do was shower and rest. Breakfast was great ... nice spread. 👍
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. It's great to hear you appreciated the cleanliness of your room and found the breakfast spread satisfying. We regret any inconvenience you experienced with the carpet smell and will address this promptly. We hope to welcome you back for an even better stay next time.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
Overall it was nice except for the ac in the hotel room did not the cool the room off enough may be just a ac filter or something and they ran out of towels for the pool area yeah so for a over 200 a night stay not really impressive
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Charles, thank you for sharing your thoughts. It is good to hear that you found aspects of your stay pleasant. Your feedback regarding the room temperature and the towel availability is appreciated. The team will continue to work on ensuring these areas are attended to more carefully.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Klaudiusz, thank you for choosing Fairfield Inn & Suites by Marriott Jacksonville West/Chaffee Point. We're glad you had a pleasant stay. We hope to welcome you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Spence,Thank you for your perfect rating of Fairfield Inn & Suites by Marriott Jacksonville West/Chaffee Point! Our team members are thrilled to see you had a great stay. We're looking forward to welcoming you back!