Note fondée sur 374 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Expedia
Staff was very nice and pleasant and the rooms were perfect. Very comfortable beds.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Michelle, Gestion de l’hôtel
We appreciate the kind words and you being our guest.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Had to wait about 15 minutes for anyone to come to the desk to check-in. Person that arrived was apologetic and nice but smelled of cigarettes. The carpet in our room was so dirty I was unsure if I wanted to take off my shoes. The drain in the tub ran slow so you stood in dirty water over your feet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Michelle, Gestion de l’hôtel
I do apologize that you had to wait for the team to come back in from a break. I have talked with them on this and hopefully this doesn't happen again. I put zip its back on my housekeeping carts so hopefully the drains get addressed before our guests find an issue. The carpets are dated, and we are due for a renovation. Those dates are in the near future but cannot be disclosed yet. We will be monitoring this carpet issue moving forward as well.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Michelle, Gestion de l’hôtel
Thanks for the great rating.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Staff was friendly and the room was clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Michelle, Gestion de l’hôtel
Love the survey - Thank you for taking the time to let us know how we are doing.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Michelle, Gestion de l’hôtel
Thanks for being our guest.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Pleasant clerk at desk. Room ready. Nice shower. Free breakfast.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Michelle, Gestion de l’hôtel
Thanks for the amazing review. We hope to see you soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Michelle, Gestion de l’hôtel
Thanks Jamie. We appreciate you being our guest.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Michelle, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to do a survey. We appreciate when our guests let us know how we are doing.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Kristy had her earrings stolen from her suitcase! So not so good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Michelle, Gestion de l’hôtel
I am confused as I have not heard anything on this. Did you reach out to the hotel regarding this as I am the manager and we don't have these kind of things happen at our location.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Starting to show signs of wear and tear but will stay here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Michelle, Gestion de l’hôtel
We are an older property, but we will be renovating soon. Once we get things approved, we will be lively again. Thanks for being our guest.