Note fondée sur 655 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,7 sur 5
82 % des clients le recommandent
2,6 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
2,9 Confort de la chambre
2,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 janv. 2020 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and for your gracious rating. On behalf of all of us at Magnuson Hotel Jacksonville Downtown, we would like to invite you for another outstanding visit. Thank you, Management
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 janv. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 janv. 2020 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for being our guest. We are pleased overall you enjoyed your stay and hope to have another opportunity to welcome you back soon for a flawless experience. Thank you, Management
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2020 par Management, Gestion de l’hôtel
Alain, thank you so much for the terrific rating regarding your stay at Magnuson Hotel Jacksonville Downtown. We hope you are already planning another trip our way. Thank you, Management
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 mars 2018 sur Expedia
Tapis très sale. Les lits étaient propres par contre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mars 2018 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to write a review. We appreciate your comments, and we apologize for not meeting your expectations, but are glad you enjoyed the bed. We encourage you to come back and give us a chance to provide you with the type of service we are normally known for delivering. Thank you, Management
2 sur 5
par un voyageur de jacksonville

Talis sales nauvaises odeurs établissement impropr

Publié le 5 avr. 2017 sur Expedia
La saletée est générsle. Le couvre lit la couverture étaient percés par cigarette. Le lavabo la baignoire tachés. La tv et l'horloge ne fonctionnent pas.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 avr. 2017 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying at our hotel. I apologize for the housekeeping issues that you encountered. We have processes in place to make sure that every room is exceptionally clean. I am working with our housekeeping department to make sure we correct our shortcomings. I encourage you to try us again in the near future. Thank you, Management
4 sur 5
par Denis

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 janv. 2017 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 déc. 2024
The condition was not the best.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 déc. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear John, We are sorry to read that our property did not meet your expectations. Maintaining a comfortable and well-kept environment is very important to us, and we will share your comments with our team to ensure improvements are made. We hope you will consider staying with us again in the future so we can provide you with a better experience.Thank you,Management
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
T
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Cheryl, We appreciate you taking the time to share your rating with fellow travelers online. It was a pleasure hosting your visit, and we look forward to welcoming you back to Magnuson Hotel Jacksonville Downtown.Thank you,Management
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Ernell, We appreciate you taking the time to share your rating with fellow travelers online. It was a pleasure hosting your visit, and we look forward to welcoming you back to Magnuson Hotel Jacksonville Downtown.Thank you,Management
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Ernell, we appreciate your gracious rating about your stay at Magnuson Hotel Jacksonville Downtown. It means a lot for us to learn that we met all of your expectations. Thank you for being our guest, and we look forward to a future visit.Thank you,Management