Note fondée sur 904 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mars 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2020 par OAI Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for the rating!
5 sur 5
par un voyageur

Un endroit à visiter pour quelques jours!

Publié le 19 nov. 2019 sur Hotels
Un très beau resort pour des vacances en famille!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2019 par AIP Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks fort he rating and kind words, Richard!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2019 par AIP Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for the rating!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
It’s a family place. A lot of different activities for children. Two swimming pools that are great! Employees are very nice and attentive to your needs. I will definitely comeback
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Great resort, staff is very friendly and knowledgeable. Plenty of options to eat in downtown Fernandina.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
The best
2 sur 5
par un voyageur

Not Omni quality-dissapointed

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
First, let me say the staff was so nice. Deborah might be the best bartender. But other than that we were very disappointed. Not Omni quality standard/ The rooms were just like a holiday inn room..smelled like dirty feet and needs updating. Expected higher quality for the rate. Pool more for families. adult pool is right next to family pool so was not relaxing and not enough chairs. Then the high costs to sit on a chair on h beach and have service was not expected. Spa was nice but very overpriced. We decided to leave and try downtown Fernandina but very few ubers on the Island and hotel did not have car service. sorry to say but came home very disappointed for the $ we spent.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 août 2024 sur Hotels