Note fondée sur 883 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 25 mars 2024 sur Expedia
Portes extérieures des chambres sales mais à l’intérieur impeccable!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2024 par Mary, Gestion de l’hôtel
I’m happy to hear that we managed to exceed expectations and I was particularly pleased to hear your feedback on the service you received. We look forward to welcoming you back soon. If there’s anything we can do for you ahead of your next visit, do feel free to let us know.
par un voyageur
Publié le 16 mars 2024 sur Expedia
Le personnel est gentil.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 avr. 2024 par Mary, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for taking the time to review the Quality Inn. I am terribly sorry that we did not meet your expectations. We are working hard towards improving on the areas which you mentioned. I do hope we will have the opportunity to welcome you back in the future to ensure you have a most enjoyable stay with us.
par un voyageur
Publié le 18 déc. 2023 sur Expedia
Belle empkacement
Propre
Pres beach
Room
Vu palmier
Pool super belle terasse dejeuner vu piscine
Relaxe
Endroit ideal
Pour visiter ou travailler
Espaces chambre mini banquette wowww
Dejeuner excellent choix
Oeufs
Vagel
Pain tiast
Muffun
Anglais
Gauffre
Ect ....
Je Recommande mes amis
Canadien qui von vets floride !!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 déc. 2023 par JASON, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive review. We are so glad to hear that you enjoyed your stay with us! I hope your next stay is just around the corner.
par un voyageur
Publié le 15 août 2023 sur Expedia
Très bien pour le prix. La personne à l’accueil a été très sympathique. A seulement 10 minutes de la plage en auto. Très satisfait!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2023 par JASON, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive comments. I am so glad to hear that you enjoyed your stay with us! We hope your next stay is just around the corner.
par un voyageur
Publié le 20 déc. 2021 sur Hotels
Parfait, personnel très accueillant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 déc. 2021 par Frontdesk, Gestion de l’hôtel
Thank you for your praise of our staff. We thank you for staying with us.
par un voyageur
Publié le 11 oct. 2024
The hotel was roach infested and dirty. The staff was extremely rude, even raising their voice and degrading elderly people. The assistant manager, was especially rude and also lied about being the manager so that he wouldn't get in trouble when asked to speak to his supervisor.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Antonio , Gestion de l’hôtel
I apologize, I thought I provided my name and what time my manager would be in, because you were upset about the card you booked your room with for being charged. Please feel free to call at any time :)
par un voyageur de JERSEY CITY
Publié le 30 août 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Antonio , Gestion de l’hôtel
Thank you!
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Expedia
This property was so quiet. They keep that place clean. Beds were comfortable. Water was hot. Pool was clean. Owner is on site and doesn’t tolerate any foolishness making you feel extremely safe. We were there for work and I felt so comfortable there by myself while my husband was at work. Would definitely use them again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Antonio , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, hope to see you in the future!
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Bed and pillow was so uncomfortable, I couldn’t sleep
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Antonio , Gestion de l’hôtel
Sorry to hear that, FD would of been more than happy to accommodate you with another pillow had we known!
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Front desk staff was super friendly and welcoming at checkin, all other staff (maintenance, housekeeping, breakfast staff) was nice as well! You definitely get what you pay for though. Broken tv, broken alarm clock, holes in the ceiling, dirty floors, reeked of cigarette smoke smell.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Antonio , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we are striving to provide the best service possible!