Note fondée sur 907 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
3,0 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 avr. 2023 sur Expedia
Rien ne nous à plue !!! Voyez y, la clientèle ne reviens pas dans un endroit comme ça!!!
2 sur 5
par un voyageur

Décevant...

Publié le 19 avr. 2022 sur Hotels
Hôtel très vieillot et plutôt sale. Nous nous y sommes arrêtés juste pour dormir et heureusement car je n'aurais pas aimé y passer plusieurs jours...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mai 2022 par FOM, Gestion de l’hôtel
Sorry your stay with us was unsatisfactory. We will use your review to prevent future issues. Please let us know if we can be of better service to you in the future.
4 sur 5
par un voyageur de Farnham

Publié le 17 avr. 2022 sur Expedia
Bon endroit pas trop dispendieux.. et un bon déjeuner , même si pas élaboré, quand même un bon choix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juin 2022 par FOM, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and the great review. Please let us know if we can be of future service to you.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 janv. 2022 sur Expedia
La chambre très mal propre avons demandé de changer de chambre la deuxième était un peu mieux
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2022 par FDM, Gestion de l’hôtel
Sorry your room was not cleaned properly upon arrival. Glad we were able to get you in a better room. Will let my head housekeeper know of the condition of the first room to help us improve for the future. Hope you give us another chance to be of better service to you.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Average
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response! We look forward to your next visit!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response! We look forward to your next visit!
5 sur 5
par un voyageur de Murfreesboro

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Everyone is friendly and tends to the clients needs
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response! We look forward to your next visit!
5 sur 5
par un voyageur de Chicago

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Very good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response! We look forward to your next visit!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Staff was amazing however the first room we checked in the bed was broke. They did switch our room however each room smelled like cigarettes. Other than that the hotel was good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response! We do apologize for the inconvenience and hope that we were able to make any corrections needed at the time of stay. We look forward to your next visit!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Well for starters no trash can in room. No ice bucket in room. No cold water for about 5 or 6 hours. No blanket or spread on the bed. The pillow cases was dirty. Was not happy with my stay at this hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par FOM, Gestion de l’hôtel
So sorry you did not enjoy your stay with us due to housekeeping dropping the ball on missing room items and cleanliness. I will defiantly bring this to their attention for coaching and counselling. Please give us the oppurtunity to better serve you in the future.