Note fondée sur 931 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 1 avr. 2023 sur Expedia
Rien ne nous à plue !!! Voyez y, la clientèle ne reviens pas dans un endroit comme ça!!!
par un voyageur
Décevant...
Publié le 19 avr. 2022 sur HotelsHôtel très vieillot et plutôt sale. Nous nous y sommes arrêtés juste pour dormir et heureusement car je n'aurais pas aimé y passer plusieurs jours...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mai 2022 par FOM, Gestion de l’hôtel
Sorry your stay with us was unsatisfactory. We will use your review to prevent future issues. Please let us know if we can be of better service to you in the future.
par un voyageur de Farnham
Publié le 17 avr. 2022 sur Expedia
Bon endroit pas trop dispendieux.. et un bon déjeuner , même si pas élaboré, quand même un bon choix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juin 2022 par FOM, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and the great review. Please let us know if we can be of future service to you.
par un voyageur
Publié le 24 janv. 2022 sur Expedia
La chambre très mal propre avons demandé de changer de chambre la deuxième était un peu mieux
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2022 par FDM, Gestion de l’hôtel
Sorry your room was not cleaned properly upon arrival. Glad we were able to get you in a better room. Will let my head housekeeper know of the condition of the first room to help us improve for the future. Hope you give us another chance to be of better service to you.
par un voyageur de Murfreesboro
Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par FOM, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for staying with us and the awesome rating. Please let us know when we can be of future service.
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par FOM, Gestion de l’hôtel
Sorry you did not enjoy your stay with us. I will look into your room reservation for any future improvements. Please let us know when we can be of better service in the future.
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
They do have a nice breakfast service. Relatively clean rooms. Obviously an old property that could still use some sprucing up.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par FOM, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and the review. Please let us know when we can be of future service.
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
M
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par FOM, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for staying with us and the awesome rating. Please let us know when we can be of future service.
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Yes
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par FOM, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for staying with us and the awesome review. Please let us know when we can be of future service.
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
The lock to our door did not work. I was locked outside my room at 1:30 in the morning with two small children. Hotel staff did nothing to get us back in room, Nor did they apologize or try to accommodate us in anyway. Sex toy under our bed left from previous guest. Two towels in room when hotel was booked for four people and no toilet paper.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par FOM, Gestion de l’hôtel
I am so sorry you got locked out of your room during your stay. My desk clerk did address you and told you she would reach out to management. The sex toy was never mentioned until now. She told me you never returned to be told I would comp your night with us and another hotel. Our hotel had sold all rooms available Saturday night. I still can not comp your night with us until you reach out to me not anonymous.