Note fondée sur 849 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
3,7 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 janv. 2024 sur Expedia
La dame à l’accueil très gentille , les lits confortables
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2024 par Adraine Rediresponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Bonjour Johane,Merci d'avoir pris un moment pour répondre à notre enquête. Le personnel du RED ROOF PLUS+ JACKSONVILLE - SOUTHPOINT et moi-même apprécions votre note de 5/5 suite à votre séjour. Nous aimons que vous ayez décrit la dame à la réception comme étant très gentille et les lits confortables. Vos commentaires sont essentiels pour Red Roof alors que nous nous efforçons d'offrir à tous nos clients un séjour propre, confortable et d'un bon rapport qualité-prix.Lors de votre prochain séjour, si vous rencontrez des problèmes pendant votre séjour chez nous, veuillez contacter immédiatement notre réception afin que nous puissions nous occuper du problème et garantir votre satisfaction. Merci encore et nous espérons que vous nous rendrez visite lors de votre prochain voyage !Sincerely,AdraineRed Roof ManagementRediresponse Specialist
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 janv. 2024 sur Expedia
Pas de déjeuner. Air climatisé très bruyant. (Un avion) note 6/10. À ce prix 👉Non recommandable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 janv. 2024 par Oshane RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Dear Ronald, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the RED ROOF PLUS+ JACKSONVILLE - SOUTHPOINT. I am sorry that your experience did not meet your expectations. Please accept our sincerest apologies for the noise disturbances caused. Thank you for sharing your concerns. Very truly yours,Red Roof Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 déc. 2023 par Nishaye RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Yoland,The staff at the Red Roof Inn PLUS+ Jacksonville - Southpoint and I would like to thank you for taking a moment to complete our survey from your recent stay. We are extremely happy to see that you had a wonderful experience which resulted in your 5/5 score. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as our Red Roof team strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Once more, thank you for posting your review. We look forward to having you visit with us again in the future.Very truly yours,NishayeRed Roof ManagementRediResponse Specialist
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 déc. 2023 sur Expedia
Bruyant à cause des voisins qui nous ont empêché de dormir. Mauvaise isolation. À part ça, c’était bien, lit confortable, passablement propre. Par contre, pas de déjeuner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2023 par Nishaye RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Cher José,Merci d'avoir pris le temps de répondre à notre enquête auprès des clients suite à votre récent séjour au Red Roof Inn PLUS+ Jacksonville - Southpoint. Nous sommes heureux de voir que vous avez vécu une bonne expérience et que vous avez apprécié le confort de notre lit, ce qui vous a valu une note de 5/5. Veuillez accepter nos plus humbles excuses pour les éventuelles nuisances sonores que vous avez rencontrées. Vos commentaires sont essentiels car notre équipe Red Roof s'efforce d'offrir à tous les clients un séjour propre, confortable et d'un bon rapport qualité-prix.Sachez que nous vous apprécions en tant qu'invité et apprécions votre entreprise. Ce serait notre plaisir de vous accueillir à nouveau parmi nous à l'avenir pour vous montrer nos progrès positifs réalisés pour améliorer votre expérience avec nous.Very truly yours,NishayeRed Roof ManagementRediResponse Specialist
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 nov. 2024
The hotel was conveniently near the GamedayXpress south side parking lot to get to Jaguar Stadium. Other hotels in the same area were much more expensive. It worked fine for our needs, but I’m glad I brought my ear plugs!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
Great!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Sanesha RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Hathaipat,Thank you for taking the time to complete our guest survey. We appreciate your comments regarding your recent stay at the Red Roof PLUS+ Jacksonville - Southpoint. It's great to see you enjoyed your stay, resulting in a 5/5 score. Feedback from our guests is always welcome at Red Roof as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience. We look forward to seeing you in your future travels.Sincerely,SaneshaRed Roof ManagementRediResponse Specialist
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Kerry-Lee RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Dear Arianna, We at the RED ROOF PLUS+ JACKSONVILLE - SOUTHPOINT appreciate your scoring of 3/5 in regards to your recent stay with us. In the future we would love for you to please consider adding comments to your survey about your stay to let us know what we are doing wrong and where we can improve to enhance our guest experiences. At Red Roof, your feedback is critical as we aim to provide clean, comfortable, affordable stays for all our guests. Thank you again for your scoring. We hope to see you again soon. Sincerely, Kerry-Lee Red Roof ManagementRediResponse Specialist
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Linton Rediresponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Jamal,Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF PLUS+ JACKSONVILLE - SOUTHPOINT and I were delighted to see your perfect score following your stay. Our goal is to provide a clean and comfortable stay for all our guests and we’re proud to have achieved that with your visit. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. At Red Roof, your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,LintonRed Roof ManagementRediResponse Specialist
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Impeccable customer service and clean rooms. Not to mention the variety of choices for food.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Sharma RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to write about experience at the RED ROOF PLUS+ JACKSONVILLE - SOUTHPOINT. Jamal, I am delighted to hear that you found our customer service to be impeccable, the rooms to be clean, and the other kind remarks mentioned. Your feedback will provide encouragement to all our staff as we strive to continuously improve the quality of our services and provide our guest with all the comforts of home.We appreciate your business, Jamal, and can't wait to see you back at Red Roof soon, where we can continue to offer you an impeccable stay at an affordable price!Sincerely,SharmaRed Roof ManagementRediResponse Specialist
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Chirell RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Dear Corey,Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the Red Roof Inn PLUS+ Jacksonville - Southpoint and I appreciate your 10/10 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit Red Roof again on your next trip!Sincerely,ChirellRedRoof ManagementRediResponse Specialist