Note fondée sur 873 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 janv. 2024 sur Expedia
La dame à l’accueil très gentille , les lits confortables
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2024 par Adraine Rediresponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Bonjour Johane,Merci d'avoir pris un moment pour répondre à notre enquête. Le personnel du RED ROOF PLUS+ JACKSONVILLE - SOUTHPOINT et moi-même apprécions votre note de 5/5 suite à votre séjour. Nous aimons que vous ayez décrit la dame à la réception comme étant très gentille et les lits confortables. Vos commentaires sont essentiels pour Red Roof alors que nous nous efforçons d'offrir à tous nos clients un séjour propre, confortable et d'un bon rapport qualité-prix.Lors de votre prochain séjour, si vous rencontrez des problèmes pendant votre séjour chez nous, veuillez contacter immédiatement notre réception afin que nous puissions nous occuper du problème et garantir votre satisfaction. Merci encore et nous espérons que vous nous rendrez visite lors de votre prochain voyage !Sincerely,AdraineRed Roof ManagementRediresponse Specialist
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 janv. 2024 sur Expedia
Pas de déjeuner. Air climatisé très bruyant. (Un avion) note 6/10. À ce prix 👉Non recommandable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 janv. 2024 par Oshane RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Dear Ronald, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the RED ROOF PLUS+ JACKSONVILLE - SOUTHPOINT. I am sorry that your experience did not meet your expectations. Please accept our sincerest apologies for the noise disturbances caused. Thank you for sharing your concerns. Very truly yours,Red Roof Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 déc. 2023 par Nishaye RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Yoland,The staff at the Red Roof Inn PLUS+ Jacksonville - Southpoint and I would like to thank you for taking a moment to complete our survey from your recent stay. We are extremely happy to see that you had a wonderful experience which resulted in your 5/5 score. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as our Red Roof team strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Once more, thank you for posting your review. We look forward to having you visit with us again in the future.Very truly yours,NishayeRed Roof ManagementRediResponse Specialist
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 déc. 2023 sur Expedia
Bruyant à cause des voisins qui nous ont empêché de dormir. Mauvaise isolation. À part ça, c’était bien, lit confortable, passablement propre. Par contre, pas de déjeuner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2023 par Nishaye RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Cher José,Merci d'avoir pris le temps de répondre à notre enquête auprès des clients suite à votre récent séjour au Red Roof Inn PLUS+ Jacksonville - Southpoint. Nous sommes heureux de voir que vous avez vécu une bonne expérience et que vous avez apprécié le confort de notre lit, ce qui vous a valu une note de 5/5. Veuillez accepter nos plus humbles excuses pour les éventuelles nuisances sonores que vous avez rencontrées. Vos commentaires sont essentiels car notre équipe Red Roof s'efforce d'offrir à tous les clients un séjour propre, confortable et d'un bon rapport qualité-prix.Sachez que nous vous apprécions en tant qu'invité et apprécions votre entreprise. Ce serait notre plaisir de vous accueillir à nouveau parmi nous à l'avenir pour vous montrer nos progrès positifs réalisés pour améliorer votre expérience avec nous.Very truly yours,NishayeRed Roof ManagementRediResponse Specialist
4 sur 5
par un voyageur de Lévis

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 déc. 2019 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 nov. 2024
The hotel was conveniently near the GamedayXpress south side parking lot to get to Jaguar Stadium. Other hotels in the same area were much more expensive. It worked fine for our needs, but I’m glad I brought my ear plugs!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Best hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Olivia RediResponse Specialist , Gestion de l’hôtel
Hello Maria, Thank you for telling us about your stay at the Red Roof Inn PLUS+ Jacksonville - Southpoint. I am glad you had a great encounter with us, prompting your 5/5 score. At Red Roof, we hope to continue to provide great experiences for you. Thank you again for sharing your experience, we look forward to your next stay at Red Roof.Sincerely,OliviaRed Roof ManagementRediResponse Specialist
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
This is my second time staying here with my family and small child. We really enjoyed this hotel. The pool is nice and clean. The only problem this time was that there was a damp smell in the room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Gabrielle RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review, Crístofer. The staff and I at the Red Roof Inn PLUS+ Jacksonville - Southpoint appreciate your 5/5 score following your stay. I am thrilled that our nice and clean pool pleased you. However, you stated that the damp smell in the room hindered your stay. Our Red Roof team is committed to satisfying our guests, so your comments will be taken into consideration as it will help us to improve our guest experience.Thank you again for sharing your experience. We hope that you will give us the opportunity to provide you with an even better stay the next time you're in the area. Sincerely,GabrielleRed Roof Management RediResponse Specialist
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Everything was absolutely
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Recordo, Rediresponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hey Boris,Thank you for taking the time out of your busy day to complete our guest survey. Red Roof appreciate your comments regarding your recent stay at the Red Roof Inn PLUS+ Jacksonville - Southpoint. It's thrilling to hear that you had an absolutely wonderful stay, resulting in your 10/10 score. Red Roof always enjoy hearing about the positive experiences our guests have at our hotels.The staff and I would like to thank you again for posting your review. We look forward to welcoming you back in the future.Sincerely,RecordoRed Roof ManagementRediresponse Specialist
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Dannielle Rediresponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Luisa, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF PLUS+ JACKSONVILLE - SOUTHPOINT and I appreciate your 10/10 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests. We aim to deliver a positive experience for all our guests and we're happy you were satisfied with your stay. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,Dannielle Red Roof Management Rediresponse Specialist