Note fondée sur 681 évaluations de clients

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3,1 sur 5
73 % des clients le recommandent
3,1 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

6:30 wake-up call by the Rolling Stones!

Publié le 8 juill. 2018 sur Expedia
The guy doing the maintenance was very very annoying...I couldn’t believe an hotel would employ a guy that would touch the customers cars and motorbikes and keeps annoying everyone...
5 sur 5
par un voyageur de Winterville

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 juill. 2024
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juin 2024 sur Expedia
Ist ok.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 juin 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 juin 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juin 2024 sur Expedia
The lady at the desk was awesome. Penny helped every bit of the way. But we got in our bed and there were burned holes all over the sheets.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juin 2024 par BRE, Gestion de l’hôtel
THANK YOU !
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juin 2024 sur Expedia
The front desk manager went above and beyond to help me sort out a bookingissue that was my fault and that she didn’t have to do since I wasn’t insured. Also got my deposit back on my card the very next day after checkout!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2024 par BRE, Gestion de l’hôtel
THANK YOU !
5 sur 5
par un voyageur

Decent For The Cost

Publié le 15 juin 2024 sur Hotels
Decent Stay No complaints besides the floors were so dirty && things could be a bit more updated.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juin 2024 sur Expedia
Rude employers. Talk very disrespectful when have an issue with establishment. Spitefully charged me 25 for towel that was able to be cleaned with soap and water because of my complaint about noise and nasty bathroom. Wouldn't send a corpse here due to management!!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juin 2024 par bp, Gestion de l’hôtel
customers are required to read and sign paperwork about the deposit when checking in . and the paper clearly states when doing a cash deposit you will be charged immediately if there is any stains because your checking out and want to take your money with you there is no time to wash someone has to be held accountable for the stains. management got rude with you not for your complaints but the fact you check out of the hotel and came back trying to influence management 2 hours later. and she very boldly asked you to leave the hotel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2024 par BRE, Gestion de l’hôtel
THANK YOU