Note fondée sur 781 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
83 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 janv. 2024 sur Expedia
Hôtel extérieur parfait mais les chambres ordinaire, vieux et pas de chauffages
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 févr. 2023 sur Expedia
La chambre était correcte, mais les employés sont terribles, les toilettes communes sales, et un mauvais déjeuner.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 janv. 2023 sur Expedia
Nous n’avons point dormi de la nuit à cause du bruit des voisins La chambre est pauvrement meublée, les draps n’étaient pas propres et il n’y avait pas de tapis au parterre
4 sur 5
par un voyageur

Hotel correct près de l'aéroport

Publié le 7 août 2019 sur Hotels
L'hotel est tout à fait correct. Nous avons du changer de chambre à notre arrivée car il n'y avait pas d'eau dans la sale de bain. La climatisation était très bruyante. Pour le reste, la chambre était OK, suffisamment propre et le personnel sympathique. Petit déjeuner classique.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2024 par The Winston Inn, Gestion de l’hôtel
Dear Bob, sorry for the late response. We are sorry your stay didn't go as well as expected. We are now under new management so we look forward for you giving us another chance in the near future. Thank you so much for being our guest and we hope we can offer you the service you were aiming for on your next stay.Kind regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2024 par The Winston Inn , Gestion de l’hôtel
Dear Giovani, thank you for your great feedback. We appreciate your business. Hopefully , since we are now under new management you will give us another try so you can score us a 10 out of 10 stars. Kind regards,
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Not too bad

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Not bad, close to the airport so it makes flying out easy. No frills, but affordable and decent.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 août 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
The place is dirty and people living their hanging out all day and night. Having clothing on the balcony making it very uncomfortable. Mngmnt requires a CASH $100 deposit so they can say you smoked in the room and keep $80 of the deposit and that's nothing you can do about it because there's no paper trail for you to dispute it. It's so much shady stuff going on at this hotel. Just move on to the next hotel, cause your not going to enjoy the stay. Just look at the other reviews from other sites and you'll see the dame type of complaints. Since hotel doors are open when Noone is residung there main it spioky and uncomfortable to even walk to your car. It feels creepy. People sit in cars smoking drugs during the night. Management IS stealing the cash deposit saying you smoked relying on a maid to inform them and that information. I'm a non smoker and was charged $80 because a MAID said the room smelled like smoke. mgmt never went to confirm and refused to give me my CASH DEPOSIT. YOU MUST REPORT THESE THINGS TO THE DPT OF BUSINESS AND PROFESSIONAL REGULATIONS, BBB ETC. TO PREVENT THIS FROM CONTINUING TO HAPPEN. . LOOK AT THE REVIEWS AND TAKE YOUR COMPLAINT A STEP FURTHER THAN JUST GIVING A REVIEW. STEALING IS AGAINST THE LAW!! I WAS SKEPTICAL WHEN IT DID CASH DEPOSIT AND NOT RELYING ON MY SKEPCISM CAUSED ME, $80. THE cash deposit is to ensure they will keep the money and there's no paper trail. This should be against law!!