Note fondée sur 4 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,3 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
2,7 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Agréablement surpris personnel super
Publié le 21 janv. 2018 sur Expedia
Pour : Le personnel est d'une grande gentillesse.
La cuisine est bonne et d'un bon rapport qualité prix comparée à celle de chez Cosy encensé par les guides
Contre : Un petit coup de peinture, mais j'ai pu remarquer que divers entretiens étaient en cours de réalisation
Emplacement : L'hôtel se situe à 500 mètres du départ des bus locaux pour visiter les sites et du centre ville.
Hôtel proposé en dépannage, suite à un problème de réservation sur Expedia. Un peu réticent, aux vues des notes, mais non, certe ce n'est pas un Hôtel de luxe mais un hôtel de classe moyenne fréquenté par une clientèle locale ou indienne.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 janv. 2018 par Senthu, Gestion de l’hôtel
Dear Sir,
Thank you for taking the time to review our property, your comments are very much valued. We appreciate your comments regarding our customer service and ongoing upgrades. Our staff are trained to provide only the best in customer service, and we are pleased that you found value and hospitality during your stay. Our commitment to investing in our property will continue this winter with renovations to our banquet and convention areas. We look forward to seeing you on your next trip.
Best Regards, Guest Service Manager
par un voyageur
Publié le 9 janv. 2022 sur Hotels
par un voyageur de malaysia
Publié le 1 janv. 2019 sur Expedia
not a very nice hotel .the staff was a very nice.the building was ok alot of freash paint smell.there is alot of rowdy crowd who eat and drink till late night.very noisy. the breakfast was excellent.situated in a very prime area
par un voyageur de london
Not very clean, I booked one room for two days
Publié le 11 sept. 2017 sur ExpediaNot clean, I booked one room for 2days for 6400 rupees but hotel charged me8500 rupees for one days it is a cheat
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 janv. 2018 par Gnanams, Gestion de l’hôtel
Dear Sir,
Thank you for your comments. I apologize for the problems that you encountered during your last stay. This is not the type of review that we like to see, and I assure you that I will be looking into each point that you have made. If it is convenient, I would like to discuss your experience further, so that I might learn more about how to improve our property and service for you and our other guests. Please feel free to call me at the office number below.
Thank you for staying with us, and we look forward to another chance to serve you.