Note fondée sur 90 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
97 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 oct. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Bonne adresse

Publié le 14 août 2019 sur Hotels
Service parfait, mention particulière pour Jackson, bien placé face à la gare et petite piscine sympa en fin de journée.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2019 par Juckshan , Gestion de l’hôtel
Thank you for your valuable comments. We at North Gate by Jetwing always take constant effort to create a relaxing environment and offer efficient, warm and personalized service to our guests. Delivering excellent service is our utmost priority and we are thankful that you experienced. It was our pleasure having you with us, and we hope to welcome you back to North Gate by Jetwing when your travels bring you back to this wonderful part of Sri Lanka.
5 sur 5
par un voyageur

Séjour reposant

Publié le 22 juill. 2019 sur Hotels
Chambre ultra spacieuse et confortable. Terrasse énorme. Service impeccable. Propreté irréprochable. Belle piscine agréable. Personnel efficace. Petit déjeuner copieux. Repas à la carte le soir. Cuisine variée et delicieuse.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2019 par J.Chathvigan, Gestion de l’hôtel
Dear Sir/Madam Greetings from North Gate By Jetwing. Thank you very much for taking the time to review our property.It has been heartwarming to hear that you have been completely satisfied staying in our hotel... We are happy to see you one again to our hotel. And we will make your memorable stay delight.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2019 sur Hotels
HOTEL TRES CONFORTABLE, PISCINE APPRECIABLE, ACCUEIL PROFESSIONNEL, BELLE VUE PANORAMIQUE dommage que le bâtiment soit impersonnel et sans charme
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2019 par J.Chathvigan, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us at North Gate by Jetwing. We appreciate your feedback! We at North Gate by Jetwing always take constant effort to create a relaxing environment and offer efficient, warm and personalized service to our guests. Thank you for the compliments regarding the staff. I will share your comments with the team, which will encourage them to continue to deliver true Jetwing service. It is always good to know that our guests left our hotel completely satisfied, as this is what we strive for at North Gate by Jetwing. It was our pleasure having you with us, and we welcome you back to the North Gate by Jetwing when your travels bring you back to this wonderful part of Sri Lanka. Vannakam
5 sur 5
par un voyageur

Très bon séjour

Publié le 22 août 2018 sur Hotels
Bel établissement de haut standing récent et high tech. Jetwing est une chaîne avec des établissements de qualité.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par GOBI, Gestion de l’hôtel
THANK YOU
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
The team and North Gate Jaffna were accommodating and very helpful. We enjoyed our stay due to their customer service above all. The actual property is clean and well situated however, it is starting to show its age, so keep this in mind if/when booking. For example, the fan/AC is temperamental (it either doesn't work, or it is set to turbo speed- no in between). There were some issues with power outages on the second day of our stay, however, this was not an ongoing issue. Would we stay here again? Very much so. The problems do not outweigh the excellent client experience that North Gate seeks to offer its clientele.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par GOBI, Gestion de l’hôtel
THANK YOU
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
My room back door look not working i complien twice they didn't fixed i feel unseaf to sleep and washroom comoed falis not working properly i tell them they didn't fix that too.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2024 par GOBI, Gestion de l’hôtel
Thanks for the review
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
The staff and guest was really good, room was comfortable but the restroom need to be updated.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2024 par GOBI, Gestion de l’hôtel
thanks for the review.
4 sur 5
par un voyageur de Windsor Mill

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Attentive and friendly staff. Food is amazingly good, especially the breakfast.