Note fondée sur 27 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,1 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 févr. 2024 par Subhas , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your positive review
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2024 sur Wotif
The staff were absolutely amazing. Always there from check in to check out to make sure I was well looked after. Everyone had a wonderful smile that always made it a lovely environment. Aircon was great and room spacious.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2024 par Hotel Subhas Jaffna, Gestion de l’hôtel
Dear Ms Arzu, Thank you for your wonderful feedback about our hotel and your pleasant experience. We we honored to serve you. Hope to see you next time.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
バスターミナルからスーツケースを転がしながら10分掛からない程度の距離。ジャフナ駅からもバスターミナル程は近くは無いが、歩ける距離。トゥクトゥクに乗った方が無難だけど。 部屋は冷蔵庫が無いのは残念だけど、へy`の清掃も行き届いているし、寝るだけなら何の問題も無い。
5 sur 5
par un voyageur

Great

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Great stay in one historic hotel of Jaffna
4 sur 5
par un voyageur de Scarborough

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Since the end of the civil war in 2009, many new hotels have emerged in Jaffna, providing more accommodation options for visitors. I chose to stay at Subhas Hotel to relive some nostalgic memories, and while my experience was a unique one, I thought it worth sharing for those considering a visit. For travelers from outside the northern region of Sri Lanka, it’s essential to manage expectations. The “deluxe room” provided me with air conditioning and a clean bed, which was a welcome relief. However, the amenities had their quirks—the shower in the washroom was not functional, requiring me to use a bucket and bowl for bathing. Additionally, while there was a toilet roll in the room, the lack of modern conveniences like toilet paper was notable. Breakfast was complimentary and adequate, though the room's windows lacked proper blackout curtains, allowing bright light to filter in during the early morning hours. On a positive note, the staff were exceptionally friendly and accommodating, attending to all of my requests with warmth and efficiency. I do not intend to deliver a negative review; rather, I aim to provide an honest depiction of the accommodations for those unfamiliar with the region. If you’re looking to connect with Jaffna’s history and culture, Subhas Hotel is worth considering. However, if you are accustomed to contemporary hotel standards, you may want to explore other options in the area. Enjoy your stay in Jaffna!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Fantastisk service. Chefen gör ett otroligt bra jobb. Tacksam för alla tips om Jaffna. Läget är helt perfekt! 5 min från tåg och busstation. Marknden 5 mkn bort. Standarden är inte mer eller mindre av vad en kan begära för priset. Prisvärt helt enkelt.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Hotel Subhas , Gestion de l’hôtel
Hello Martin, Thank you for your excellent feedback and support.. We appreciate your business and hope to seeing you again…Have a wonderful stay in Sri Lanka
5 sur 5
par un voyageur

Great service, friendly staff.

Publié le 10 août 2024 sur Hotels
The room was good but the attention and care from the staff made it an excellent stay. Great location: able to walk into town easily. The on site bar was very nice with a good range of snacks and the local breakfast was just right.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Hotel Subhas , Gestion de l’hôtel
Thank you Robert for your support and this great review of Subhas Hotel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Hotel Subhas, Gestion de l’hôtel
Thank you
5 sur 5
par un voyageur

Utmärkt Hotell

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Bra
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Hotel Subhas, Jaffna, Gestion de l’hôtel
Tack för ditt värdefulla omdöme och ditt stöd