Note fondée sur 23 évaluations de clients

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3,9 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2024 sur Expedia
Très bien apprécié
4 sur 5
par un voyageur

Not so brilliant

Publié le 21 juin 2024 sur Hotels
No window in the room & the bed slides away from the wall
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 mai 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mai 2024 sur Expedia
Water shortage, no complimentary water/drink. Room's over fixed with chemical(s) that stayed for our whole stay which makes it uncomfortable to sleep
3 sur 5
par un voyageur

mixed feelings

Publié le 29 janv. 2024 sur Hotels
It's nice that people with a hearing impairment can work here, but it's less nice that the advertisement states a free breakfast. That is not true. There are also additional costs when paying online
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 janv. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 oct. 2023 sur Hotels
Preis Leistungsverhältnis ist korrekt! Bei den Speisen muss man leider Abstriche machen, da nicht alle Zutaten zu den Grichten auf der Karte zur Verfügung waren! Dafür helfen die Übernachtungen dem Betreiber Gehörlose Menschen zu fördern und zu beschäftigen Sehr lobenswert
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 oct. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Great servic

Publié le 24 avr. 2019 sur Hotels
Great service, helped out with local transportation needs. I will stay again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2019 par Apple, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us and for leaving a lovely feedback! Your appreciation means a lot to us. It's also our pleasure to let you know that your patronage has gone a long way in making a difference in the lives of the Deaf here in Bohol. We look forward to having you here again. Yours in hospitality,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2019 sur Hotels
Restaurant was perfect. Personal was deaf but very friendly. Bathroom was ok but little old. But I would go there again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2019 par Cheryl, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our property. We have passed along your appreciation to our staff and we are all pleased that you found your stay with us valuable. Please know that just by staying with us, you already have helped the deaf children in Bohol and Leyte get quality education, training and support. Hope to see you here again! Yours in hospitality,