Note fondée sur 95 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 6 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mai 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Prashant, Thank you for taking the time to provide your feedback. We appreciate your business and value your opinion. We strive to provide the best possible experience for all of our customers and would love to learn more about your experience with us. If there is anything specific you would like to share or any suggestions for improvement, please don't hesitate to reach out to us directly. Thank you again for choosing our [product/service], and we hope to have the opportunity to exceed your expectations in the future. RegardsAnand S RathodHotel Manager
par un voyageur
Publié le 20 avr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 13 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 déc. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Prashant, Thank you for taking the time to leave us a review. We're sorry to hear that your experience with us wasn't up to your expectations. We would love to hear more about your experience so we can improve our services. If you have any specific feedback or suggestions, please don't hesitate to contact us. We appreciate your business and hope to have the opportunity to serve you better in the future. Regards,Rahul Sinha
par un voyageur
Publié le 23 mai 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 2 avr. 2023 sur Expedia
Nice location, very friendly staff & very clean & bathroom lights could have been brighter. Overall great location very nice property & beautiful room. I will visit again
par un voyageur
Publié le 14 nov. 2022 sur Expedia
Very comfortable.
par un voyageur
Publié le 13 nov. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 23 mars 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 3 janv. 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 12 août 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2019 par FOM, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Sorry for the Inconvenience caused