Note fondée sur 121 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 2 oct. 2022 sur Hotels
Tout a été parfait.
Décoration magnifique
Seul problème le wifi qui ne passe pas dans la chambre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 oct. 2022 par Vesta International, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Great to hear that you have liked our property and hospitality. Wish to see you soon again!Vesta InternationalS-3, Linking Road, Near Ajmer PuliaGopalbari, Jaipur-302 001Rajasthan, INDIA
par un voyageur
confort maximun
Publié le 11 mars 2013 sur HotelsNous venons de passer 7 semaines en Inde et avons eu 8 hôtels différents. Vesta International nous a offert tout le confort dont nous avions besoin à la fin d'un séjour très intense. Le top en terme de qualité de service ! Un peu excentré mais les rickshaws nous amènent rapidement aux portes du vieux Jaïpur.
par un voyageur
Décevant
Publié le 18 déc. 2012 sur HotelsVery sad hotel. Dark. They are doing economies by switching light off. The train station nearby makes noise. Room is awful - quality of bed and carpet and bathroom is very bad. Swimming pool is dirty and not seriously cleaned. This should be a 3 stars hotel even if the style is beautiful.
par Vanessa
Sejour septembre 2012
Publié le 2 oct. 2012 sur HotelsBonjour
L'hotel n'est pas tres bien situé mais en taxi c'est tres rapide et pas cher pour rejoindre le centre ville.
L'hotel est tres beau et tres propre. Excellent rapport qualité/prix.
Les chambres sont vraiment tres belles!!
Seul petit bemol : le wifi n'est disponible qu'au rez de chaussée et au restaurant.
Et le room service est assez cher
Neanmoins je recommande vivement cet hotel !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
par S Pal, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!
par un voyageur
Publié le 22 juin 2024 sur Hotels
The hotel is a little tired, but this was made up in experience but the friendliness and expertise of the staff..nothing was too much trouble.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2024 par Management, Vesta Hotels and Resorts, Gestion de l’hôtel
Dear Sir/Madam,Thank you for staying at Vesta Hotels! Your feedback is truly appreciated as this will help us serve you better. We wish you all the best and look forward to meeting you again. Safe Travels!
par un voyageur
Publié le 30 mars 2024 sur Expedia
The hotel was okay overall, but we changed room twice due to poor WiFi and Air conditioning. Only saw two cockroaches!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2024 par Management, Vesta Hotels and Resorts, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking out your valuable time to give us feedback. We are sorry for not being able to have met your expectations. This said, you can be well assured that every issue that has been raised by you is being taken very seriously and will be remedied with urgency. We would like to apologize once again for the inconvenience and do hope you will give us another chance to be of service to you. Wishing you safe travels!
par un voyageur
Publié le 13 mars 2024 sur Expedia
Nice place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Management, Vesta Hotels and Resorts, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for the 5 star review!! Your feedback is truly appreciated and motivates us to serve you even better. We are indeed very grateful for your patronage and look forward to welcoming you again soon. Safe Travels!
par un voyageur
Hotel cerca de metro y estacion de trenes,
Publié le 6 janv. 2024 sur HotelsEl hotel esta bien conectado con estacion del metro y la estacion de trenes,
Cuartos amplios, camas amplia, buena limpieza, desayuno variado.
El unico incoveniente que tuvimos fue que tardaron mucho devolviendo la ropa del serviicio de lavanderia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2024 par Management, Vesta Hotels and Resorts, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking out your valuable time to give us feedback. We greatly value your patronage and look forward to seeing you again soon.Wishing you safe travels.
par un voyageur de Redmond
Publié le 30 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2024 par Management, Vesta Hotels and Resorts, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking out your valuable time to give us feedback. We greatly value your patronage and look forward to seeing you again soon.Wishing you safe travels.
par un voyageur
Publié le 17 déc. 2023 sur Expedia
Nice hotel,too bad I got the room with the mattress (room 512)which should of been tossed 2’years ago, maybe the hotel manager/ and or CEO should sleep for three nights on it then refund my money? I might as well mention the hot water isn’t available at all times. Shame on you guys!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 déc. 2023 par Management, Vesta Hotels and Resorts, Gestion de l’hôtel
Dear Ms Joanna,Thank you for taking out your valuable time to give us feedback. We are sorry for not being able to have met your expectations. This is certainly not the standards being maintained and offered at Vesta Hotels and we are truly apologetic for your experience. This said, you can be well assured that every issue that has been raised by you is being taken very seriously and will be remedied with urgency. We would like to apologize once again and do hope you will give us another chance to be of service to you. Wishing you safe travels!