Note fondée sur 59 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,9 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 5 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2024 par Guest Service Agent - Merry, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We are looking forward to welcoming you again in AXIA South Cikarang.
par un voyageur
창문틀 먼지 개선 청결 굿
Publié le 2 juill. 2024 sur Hotels저번 창문틀 먼지가 있어 지적사항으로 얘기했는데 이번 방문시 개선되어 청결.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2024 par Guest Service Agent - Merry, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Jung Hwan Back,Thank you for your kind words. We are waiting to welcoming you again in AXIA South Cikarang.
par un voyageur
Publié le 23 juin 2024 sur Expedia
日本のTVでNEWSが見られると更にうれしい。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par Guest Service Agent - Merry, Gestion de l’hôtel
この度は、数ある宿泊施設よりアクシアサウスチカランにご宿泊賜り誠にありがとうございます。大変有難いお言葉を頂戴し、ありがとうございました。お客様のまたのお越しを心よりお待ちいたしております。
par un voyageur
Publié le 13 juin 2024 sur Expedia
I like big bathroom.
Hotel staff are all good.
I want to stay again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2024 par Rangga - Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Yasuhide,thank you for taking the time to share your experience at AXIA South Cikarang. We truly appreciate your feedback. It;s wonderful to know that all of staff made a great impression, your kind words inspire our team to continue delivering exceptional service.We look forward to welcoming you back to AXIA South Cikarang on the near time.Best regards
par un voyageur
Publié le 8 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2024 par Guest Service Agent - Merry, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Takahashi,Thank you for your review. We are looking forward to welcoming you again in AXIA South Cikarang.
par un voyageur
친절하고 깔끔
Publié le 3 juin 2024 sur Hotels모든 직원분들이 친절하고, 깔끔했습니다.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2024 par Guest Service Agent - Merry, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We are glad to accommodate you with our hospitality. We are looking forward to welcoming you again in AXIA South Cikarang.
par un voyageur
Publié le 31 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2024 par Guest Service Agent - Merry, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We are looking forward to welcoming you again in AXIA South Cikarang.
par un voyageur
Publié le 26 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2024 par Guest Service Agent - Merry, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We are looking forward to welcoming you again in the future.
par un voyageur
Publié le 19 janv. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 4 janv. 2024 sur Hotels