Note fondée sur 31 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 5 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2024 par iq, Gestion de l’hôtel
Dear Guest.Thank you for the review you have given us, customer satisfaction and pleasure while staying with us is our goals and soul in providing the best service. Our duty is to maintain and improve the quality of good service for our loyal Guest. Once again, we thank you for the rating given to us and we are waiting for you to come on the next visit.Wish you a beautiful day.
par un voyageur
素敵で静かなホテル
Publié le 20 mars 2024 sur Hotelsチカラン駅からGrabcarで20〜30分ほど。
歩いて行ける5分以内の範囲にマクドナルド、BaksoとMie ayam,Bubur ketanの美味しい店あり。道を挟んで反対側(これも5分以内で行ける距離)にスーパーマーケットもあるモールがあって、とても便利。レストランも中華、日本食、インドネシア飯と選択肢多数。
ホテルの部屋は、木目調で統一された落ち着いた雰囲気、トイレ、シャワー、洗面台が別々なのには驚き。
使い捨てスリッパもあり、便利でした。
多少エアコンが匂うとか、wifiが遅いとか、ドライヤーがないとか…は、ありますが、インドネシアでこの価格でこのレベルは驚き。次もチカランに来る時は絶対ここに来ます。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par Alan Kadlani, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,
par un voyageur
Publié le 26 oct. 2023 sur Expedia
Overall one of my favorite hotels i stayed at. Friendly staff and walking distance from things to do.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2023 par Alan Kadlani, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Matthew,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,
par un voyageur
Publié le 1 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2023 par Alan Kadlani, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Yuji,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Alan KadlaniFront Office Manager
par un voyageur
Publié le 19 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 déc. 2022 par Alan Kadlani , Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Akira,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Alan KadlaniFront Office Manager
par un voyageur
Publié le 13 déc. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 déc. 2022 par Alan Kadlani , Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Byungjoon,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Alan KadlaniFront Office Manager
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2021 sur Hotels
clean room..good service
par un voyageur
良好な滞在が可能です
Publié le 20 nov. 2020 sur Hotels高速出口より近いですのでジャカルタ、カラワン方面の移動もすんなりと行けます。周りはモールがあり買い物も便利です部屋の中は静かで快適な睡眠ができます。
par un voyageur
Publié le 17 févr. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2020 par Gustaf, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,
We appreciate you taking the time to provide us with such candid feedback of your stay.
I am very sorry to hear that your stay did not meet expectations.
Please email us with a phone number or email address so we can discuss your issues personally.
Regards,
Gustaf Adolf,
General Manager
par un voyageur
Publié le 17 févr. 2020 sur Expedia
3回宿泊しました。食事も美味しく綺麗な部屋で満足しています。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2020 par Gustaf, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Yama,
Warmest greeting from Batiqa Hotel Jababeka,
I am delighted to hear that we have been part of so many journeys that you've taken.
I hope that you will stay with us several times more on your next trips.
Our staff are always ready to welcome you.
Thank you for your loyalty and trust.
Warm Regards,
Gustaf Adolf,
General Manager