Note fondée sur 247 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 24 nov. 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2018 par AJI-Ecommerce, Gestion de l’hôtel
Dear Madam/Sir, Warmest
Greeting from éL Royale Hotel Jakarta, We constantly work on improving our guest satisfaction therefore your feedback, positive or negative, help us to see our product through the eyes of our guest and is highly valuable to us. i am deeply sorry to hear that not everything during your stay was to your fullest satisfaction. I will share this feedback to my team. Once again thank you and looking forward to welcome you back again soon at éL Royale Hotel Jakarta, please feel free to contact me if you have any further questions or comments concerning to your stay.
Thank you and prosperity day Regards
par un voyageur
hotel vieillot, à éviter
Publié le 1 sept. 2016 sur HotelsHotel vieillot, personnel pas efficace. Les chambres ne sont pas aérées et l'odeur n'est pas agréable
par Kennet
Publié le 30 juill. 2015 sur Hotels
par un voyageur
Service bof, chambre ok
Publié le 3 oct. 2014 sur HotelsNous recherchions un hotel dans cette zone. Chambre ok, agreable et bien entretenu, literie un peu dur pour moi, menage tres bien, petit dej n'arrive pas trop tard.... Le hic hotel full et 2 ascenceurs pour 23 etages... bref la galere... dommage aussi pour une demande de jonction de lit un peu complique a realiser... hotel ok pour une nuit mais pas plus.
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Lenni Apriyanti - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr/Mrs. Younghoon, Warmest Greetings from eL Hotel Jakarta... Thank you for your wonderful review to eL Hotel Jakarta. We're delighted that you had a pleasant stay. Your comfort is our concern and your satisfaction is our top priority. Can't wait to welcoming you again!Warm Regards, Lenni Apriyanti General Manager
par un voyageur
Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Lenni Apriyanti - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs. Ester, Thank you for staying with us and for sharing your feedback. We do apologize for the inconvenience that you had while during stay with us. Please rest assured that your feedback has been noted for improvement. We sincerely hope you will allow us to welcome you back and better serve you with an usual high standards that we are known for.Warm Regards, Lenni ApriyantiGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 28 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Lenni Apriyanti - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr/Mrs. Santa, Warmest Greetings from eL Hotel Jakarta... Thank you for your wonderful review to eL Hotel Jakarta. We're delighted that you had a pleasant stay. Your comfort is our concern and your satisfaction is our top priority. Can't wait to welcoming you again!Warm Regards, Lenni Apriyanti General Manager
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Lenni Apriyanti - General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Mr/Mrs. Takao, Warmest Greetings from eL Hotel Jakarta... Thank you for your wonderful review to eL Hotel Jakarta. We're delighted that you had a pleasant stay. Your comfort is our concern and your satisfaction is our top priority. Can't wait to welcoming you again!Warm Regards, Lenni Apriyanti General Manager
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Very pleasant and friendly staff. Good enviroment
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Lenni Apriyanti - General Maanger, Gestion de l’hôtel
Dear Mr/Mrs. AzmiWarmest Greetings from eL Hotel Jakarta... Thank you for your wonderful review to eL Hotel Jakarta. We're delighted that you had a pleasant stay. Your comfort is our concern and your satisfaction is our top priority. Can't wait to welcoming you again!Warm Regards, Lenni Apriyanti General Manager
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia