Note fondée sur 452 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
TRES BIEN MAIS ENCORE PERFECTIBLE !
Publié le 30 août 2019 sur HotelsDommage que cet hotel ne dispose pas d une piscine
attention à ne pas réserver une chambre du coté de la Mosquée car la prière commence à 5 heures du matin et pour 1 heure
prévoir un miroir pliant de plus dans la salle de bain qui est trop sombre.
le service a été excellent et j ai obtenu un check out à 14 heures ce qui compense l absence de piscine
par un voyageur
Publié le 31 oct. 2017 sur Hotels
par un voyageur
Top location brand new hotel
Publié le 14 oct. 2016 sur HotelsBrand new hotel minutes and two blocks away from the main mall and main square and great location.
As new, not yet fully organized and no liquor or alcohol beverages and hotel shared with offices.
par un voyageur
Publié le 28 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Maria Krisnasari, Gestion de l’hôtel
Hi Wee Yin,Thank you for your rating. We are glad to know you enjoyed your stay at Four Points Jakarta. We hope to welcome you back soon. Have a great day!Warmest Regards,Maria Krisnasari - Cluster Digital Marketing Manager
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Hotels
天井からの水漏れで水びたし、部屋を変わりましたが、ドライヤーがない、バスジェルがない、その都度電話をして長い時間待たされました
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Maria Krisnasari - Cluster Digital Marketing Mgr, Gestion de l’hôtel
Dear Mr/Ms. Nakamoto,We regret to know that something did not work as our usual standard. Apologize for the inconvenience and thank you for bringing this issue to our attention. This matter has been shared with the department concerned to evaluate and to take corrective action. Once again thank you and have a great day.
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Maria Krisnasari, Gestion de l’hôtel
Hi Ilangoh,Thank you for your rating. We are glad to know you enjoyed your stay at Four Points Jakarta. We hope to welcome you back soon. Have a great day!Warmest Regards,Maria Krisnasari - Cluster Digital Marketing Manager
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Expedia
とにかく道路側がうるさい
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Maria Krisnasari - Cluster Digital Marketing Mgr, Gestion de l’hôtel
Dear Tetsuya,Thank you for taking the time to review Four Points Jakarta and for sharing your concern about the noise on the road. We were delighted to relocate your stay to the other side of the building to reduce the noise from the traffic. We hope you have a great day!
par un voyageur de Emerald
Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Staff very helpful. Always stay here as they organise car and driver for business meetings
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Maria Krisnasari - Cluster Digital Marketing Mgr, Gestion de l’hôtel
Hi Thomas,Thank you for sharing your experience and appreciate your positive remark to our staff. Have a great day!
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Maria Krisnasari - Cluster Digital Marketing Mgr, Gestion de l’hôtel
Hi Jiwen,Thank you for the rating. Appreciate it.
par un voyageur de Singapore
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
The staff are helpful. It certainly brought back the real meaning of customer service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Maria Krisnasari, Gestion de l’hôtel
Dear Ms/Mr Keff,Thank you for sharing your experience at Four Points Jakarta. We appreciate the acknowledgment of our staff and hope you feel our warm hospitality. We are looking forward to your next visit. Have a great day!Warmest Regards,Maria Krisnasari - Cluster Digital Marketing Manager