Note fondée sur 447 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
TRES BIEN MAIS ENCORE PERFECTIBLE !
Publié le 30 août 2019 sur HotelsDommage que cet hotel ne dispose pas d une piscine
attention à ne pas réserver une chambre du coté de la Mosquée car la prière commence à 5 heures du matin et pour 1 heure
prévoir un miroir pliant de plus dans la salle de bain qui est trop sombre.
le service a été excellent et j ai obtenu un check out à 14 heures ce qui compense l absence de piscine
par un voyageur
Publié le 31 oct. 2017 sur Hotels
par un voyageur
Top location brand new hotel
Publié le 14 oct. 2016 sur HotelsBrand new hotel minutes and two blocks away from the main mall and main square and great location.
As new, not yet fully organized and no liquor or alcohol beverages and hotel shared with offices.
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Maria Krisnasari - Cluster Digital Marketing Mgr, Gestion de l’hôtel
Hi Jiwen,Thank you for the rating. Appreciate it.
par un voyageur de Singapore
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
The staff are helpful. It certainly brought back the real meaning of customer service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Maria Krisnasari, Gestion de l’hôtel
Dear Ms/Mr Keff,Thank you for sharing your experience at Four Points Jakarta. We appreciate the acknowledgment of our staff and hope you feel our warm hospitality. We are looking forward to your next visit. Have a great day!Warmest Regards,Maria Krisnasari - Cluster Digital Marketing Manager
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Maria Krisnasari, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Jack,Thank you for your rating. We hope you had a pleasant experience during your stay at Four Points Jakarta. Have a great day!Warmest Regards,Maria Krisnasari - Cluster Digital Marketing Manager
par un voyageur
I love your bed!
Publié le 30 juill. 2024 sur HotelsAlthough I was there for 2 short days, nevertheless it has been wonderful. The check-in was seamless, the staff were friendly. Keep up the good work. It's clean and everything works well. The bedding makes you want to laze around longer cos they're sooooo comfortable. We didn't have time to check the other ameneties but hope to do so next time.
We chose this hotel for it's central location. It is close to all the big names PI, GI, Sarinah and yet without the chaotic traffic around it. Love that we can walk to these places and walk back to the hotel.
Having the train station infront of the hotel is a plus point too. Will definitely return.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Maria Krisnasari, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. HartatiThank you for taking the time to share a positive review of your stay at Four Points Jakarta. We are so glad you can enjoy the local attractions around our hotel. We have the housekeeping staff to thank for your satisfaction with the comfortable bed and cleanliness. We are looking forward to your return to Four Points Jakarta. Warmest Regards,Maria Krisnasari - Cluster Digital Marketing Manager
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Maria Krisnasari, Gestion de l’hôtel
Dear Ms/Mr Dowon,Thank you for your rating. We would appreciate it if you could share more about your concern so we can ensure that our product and service are delivered per our standards. Have a great day!Warmest Regards,Maria Krisnasari - Cluster Digital Marketing Manager
par un voyageur
Publié le 9 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Maria Krisnasari, Gestion de l’hôtel
Dear Ms/Mr Li,Thank you for your rating. We would appreciate it if you could share more about your concern so we can ensure that our product and service are delivered per our standards. Have a great day!Warmest Regards,Maria Krisnasari - Cluster Digital Marketing Manager
par un voyageur
Publié le 7 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Maria Krisnasari, Gestion de l’hôtel
Dear Ms/Mr Puneet,Thank you for your rating. We are glad to know you enjoyed your stay at Four Points Jakarta. We hope to welcome you back soon. Have a great day!Warmest Regards,Maria Krisnasari - Cluster Digital Marketing Manager