Note fondée sur 403 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 17 août 2018 sur Hotels
par Pierre
Oasis de calme au coeur de Jakarta.
Publié le 17 déc. 2017 sur HotelsToujours aussi agréable. Des chambres vraiment confortablement très zen, un buffet de petit déjeuner vraiment varié et de qualité, un staff agréable, serviable et souriant. L'hôtel offre un agréable contraste avec le trafic trépidant de Jakarta.
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur
Bel hotel
Publié le 24 juin 2017 sur ExpediaTrès bel accueil à la réception. Personnel très accueillant et professionnel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2017 par Dhini Maritza, Gestion de l’hôtel
Dear Sir,
We're so glad to hear you were happy with our service especially our reception staffs. Thank you for reviewing us and we hope to see you again soon!
With kindest regards,
Dhini Maritza,
Guest Experience Manager
par Jérôme de Bordeaux
Une bonne prestation
Publié le 3 sept. 2015 sur Hotels5 nuits en août 2015.
Juste un bémol sur le bruit du Lobby plus que perceptible le soir pour les chambres des premiers étages.
par un voyageur
Publié le 31 août 2015 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
I have stayed at this hotel a number of times. it's convenient for Jakarta traffic. The team at the hotel are always super responsive and supportive and I always appreciate their warm welcome.
par un voyageur de Hermosa Beach
Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Good hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Mega, Gestion de l’hôtel
Dear Fernando,Thank you very much for giving us your feedback about your recent stay with us.We are very happy to know that you've had a pleasant and comfortable stay with us.Your opinion is highly valuable and taken constructively as we are continuously streaming to deliver every day the great experience for our guests.Hoping to have another opportunity to hosting you in the future and to succeed in providing you another great experience which you definitely deserve.Best regards,
par un voyageur de Hermosa Beach
Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Mega, Gestion de l’hôtel
Dear Fernando,Thank you very much for giving us your feedback about your recent stay with us.We are very happy to know that you've had a pleasant and comfortable stay with us.Your opinion is highly valuable and taken constructively as we are continuously streaming to deliver every day the great experience for our guests.Hoping to have another opportunity to hosting you in the future and to succeed in providing you another great experience which you definitely deserve.Best regards,
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Mega & E-commerce Managaer, Gestion de l’hôtel
Dear Timothy,We are very sorry that we were not able to reassure you that you deserved comfort and that you left the hotel with such bad review score.We do value feedback, good or bad as it allows us to assess and improve our offering and ensure that all of our guests leave with fantastic memories.We do hope that given the opportunity to welcome you back once again, that the issues from your recent stay you will note have been addressed and that your stay will be as expected and a much more enjoyable one.Thank you once again and we do look forward to welcoming you back to Gran Meliá Jakarta.Best regards,Mega
par un voyageur
Publié le 31 mai 2024 sur Hotels
에어컨이 너무 세서 추웠어요
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2024 par Mega - Ecommerce Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Chan Young,Thank you very much for taking the time to share your recent experience with us. We are very happy to know about your high appreciation for our service. Hoping to have more opportunities to welcome you among us in the future.