Note fondée sur 33 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
78 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 mars 2023 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 avr. 2022 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2019 sur Hotels
The bathroom not really clean
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2019 sur Hotels
Ok, only the bathroom not clean
4 sur 5
par un voyageur de Kua Lumpur

Publié le 22 août 2019 sur Expedia
Spacious room, furniture was a little old-fashioned and looked used. Windows are not closing tight. I could hear the street noise and the wind. It was hard to get rest with that level of noise.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 juin 2019 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur de Singapore

Mediocre stay.

Publié le 30 janv. 2019 sur Hotels
Hotel room was very outdated. Shower temperature not consistent. Bedsheets not clean with some spotted stains. Nothing much outside except Starbucks and a Cafe. There's a huge conference place but not much shops around. The only good thing is the fast check in and out process.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 févr. 2019 par yullina, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest Warmest Greetings from Hotel Bidakara Grand Pancoran Jakarta. Thank you for choosing Hotel Bidakara Grand Pancoran Jakarta, and we sincerely apologize for the inconvenient caused happen during your stay. To exceed guest’s expectation is our constant mission, so we assure you that this kind of inconvenience will not happen again in the future. We look forward to welcome you again, soon and remain. Best Regards Management
4 sur 5
par un voyageur

출장 2박 숙박 후기

Publié le 28 janv. 2019 sur Hotels
로비는 화려하나 객실 Condition은 오래된 호텔 느낌이 났습니다. 어메니티 종류와 퀄리티는 좋지 않았고, 화장실에 얼룩과 객실에 오래된 냄새가 났습니다.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 févr. 2019 par Yullina, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest Warmest Greetings from Hotel Bidakara Grand Pancoran Jakarta. Thank you for choosing Hotel Bidakara Grand Pancoran Jakarta, and we sincerely apologize for the inconvenient caused happen during your stay. To exceed guest’s expectation is our constant mission, so we assure you that this kind of inconvenience will not happen again in the future. We look forward to welcome you again, soon and remain. Best Regards Management
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 nov. 2018 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur de Surabaya

Publié le 24 nov. 2018 sur Expedia
Nice hotel and very near with my office head quarter