Note fondée sur 740 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur de Paris

Confortable sans plus

Publié le 26 juin 2018 sur Expedia
2h d'attente pour avoir notre chambre (a 17h au lieu de 15) car le personnel était débordé et dans l'incapacité de donnée une heure precise. Il fallait donc faire la queue toutes les 30mn pour demander si la chambre était dispo. Aucun geste commercial, la seule chose qui nous a été proposé était de nous donner une chambre fumeur a la place de la notre si nous voullions l'avoir plus vite. Le fait d'avoir notre bébé dans les bras lors du checkin n'a pas semblé gener la personne quand elle nous a proposé la chambre fumeur. sinon, chambres un peu vieillottes mais confortables.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2018 par Hotel Ciputra Jakarta, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Customer, Thank you very much for posting your online review about the service and our hospitality on Expedia. We are very pleased to read that you had an enjoyable stay with us. It is gratifying to know that you particularly value our hotel. It is encouraging to hear your feedback as our guest's satisfaction is our top priority. Sincerest thanks for your constructive feedback that we corrected all the technical issues regarding to the room condition and readiness. We assured that we value greatly your honest feedback and that we have taken care of all your points accordingly. We look forward to welcoming you back soon to our hotel! Hospitality Regards, Michael G. Perdikaris General Manager
4 sur 5
par MAGALI

Publié le 4 janv. 2017 sur Hotels
chambre spacieuse, propre belle piscine
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2020 par Michael G. Perdikaris, MBA, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Customer, We would like to thank you for choosing Hotel Ciputra Jakarta as your accommodation choice during your stay in Jakarta and for posting your online review and rating about the service and our hospitality on Expedia. Thank you very much for your patronage and look forward to having you back with us at Hotel Ciputra Jakarta. Hospitality Regards, Michael G. Perdikaris, MBA Cluster GM at HCJ/HCS and GM HCJ
5 sur 5
par un voyageur

Très bien, personnel très sympa

Publié le 13 oct. 2016 sur Hotels
Très bien et ils m'ont fait un très bon tarif pour un départ tardif.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2020 par Michael G. Perdikaris, MBA, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Customer, We would like to thank you for choosing Hotel Ciputra Jakarta as your accommodation choice during your stay in Jakarta and for posting your online review and rating about the service and our hospitality on Expedia. Thank you very much for your patronage and look forward to having you back with us at Hotel Ciputra Jakarta. Hospitality Regards, Michael G. Perdikaris, MBA Cluster GM at HCJ/HCS and GM HCJ
4 sur 5
par laurent

Publié le 31 juill. 2016 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2017
Dear Valued Customer, Thank you very much for posting your online review and rating about the service and our hospitality on Hotels.com. We look forward to welcoming you back soon to our hotel! Hospitality Regards, General Manager
3 sur 5
par un voyageur de brussels

Hotel Ciputra Jakarta

Publié le 30 mai 2010 sur Hotels
Hotel situe a cote d'une grande route a 4 voies. Pres d'un centre Commercial. Hotel en renovation et donce mauvaise odeurs de peinture dans toutes les chambre. Comfort moyens; meme l'avantage de la situation sur la route de l'aeroport negligible a cause des numbres tres reduits de faire demi tour en voiture sur la Grande route!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2017
Dear Valued Customer, Thank you very much for posting your online review about the service and our hospitality on Hotels.com. Rest assured that we value greatly your honest feedback and that we have taken care of all your points accordingly. We look forward to welcoming you back soon to our hotel! Hospitality Regards, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Hospitality Regards, Michael G. Perdikaris, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Yves, Thank you for for choosing Hotel Ciputra as your place to stay in Jakarta.Please rest assured that we strive daily to improve our service and product that we offer to our guests. We hope that we can serve you and your family even better in the future.We look forward to the opportunity of welcoming you back to Hotel Ciputra Jakarta in a very near future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par Hospitality Regards, Michael G. Perdikaris, Gestion de l’hôtel
Dear Our Valued Guest,Thank you very much for posting online review and rating about the service and hospitality of Hotel Ciputra Jakarta. It is encouraging to hear your feedback as our guest's satisfaction is our top priority. We look forward to welcoming you back soon to our hotel!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Hospitality Regards, Michael G. Perdikaris, Gestion de l’hôtel
Dear Our Valued Guest,Thank you very much for posting online review and rating about the service and hospitality of Hotel Ciputra Jakarta. It is encouraging to hear your feedback as our guest's satisfaction is our top priority. We look forward to welcoming you back soon to our hotel!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par Hospitality Regards, Michael G. Perdikaris, Gestion de l’hôtel
Dear Our Valued Guest,Thank you very much for posting online review and rating about the service and hospitality of Ciputra Jakarta. It is encouraging to hear your feedback as our guest's satisfaction is our top priority. We look forward to welcoming you back soon to our hotel!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Hospitality Regards, Michael G. Perdikaris, Gestion de l’hôtel
Dear Our Valued Guest, Thank you for for choosing Hotel Ciputra as your place to stay in Jakarta.Please rest assured that we strive daily to improve our service and product that we offer to our guests. We hope that we can serve you and your family even better in the future.We look forward to the opportunity of welcoming you back to Hotel Ciputra Jakarta in a very near future.