Note fondée sur 368 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 29 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juin 2023 par Ulil Azmi - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Abdel Karim,Thank you for your valuable feedback. At the same time it is regret to hear the uncomfortable situation that you experienced at our hotelWe apologize for a less than satisfactory overall experience with us in regards to the issues that you have mentioned.Please rest assured that I have personally discussed this with the department concerned to ensure immediate improvement and rectification is made accordingly. Your comments have certainly raised many areas of concern that need to be addressed and will inspire us to strive harder in servicing our future guests.We appreciate you sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Best RegardsUlil Azmi - General Manager
par un voyageur
perfect for lay over
Publié le 3 oct. 2022 sur Hotelsperfect for layover
par un voyageur
Publié le 9 août 2022 sur Hotels
par un voyageur
Bien
Publié le 5 mai 2020 sur HotelsParfait pour une escale à Jakarta avec la navette aéroport bon rapport qualité prix
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2019 sur Expedia
Etat de la literie et drap inacceptable même pour ce prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2019 par Gunawan Widodo - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis budget Jakarta Airport. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.
At Ibis Budget, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.
We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
Sincerely,
Gunawan Widodo
General Manager
par un voyageur
Publié le 2 juill. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2019 par Yoesi B Taruna, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Nourdine,
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis budget Jakarta Airport. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.
At Ibis Budget, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.
We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
Sincerely,
Yoesi Bagus Taruna
General Manager
par un voyageur
Publié le 5 nov. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2019 par Gunawan Widodo - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis budget Jakarta Airport.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
Sincerely,
Gunawan Widodo
General Manager
par un voyageur
Publié le 16 août 2018 sur Hotels
Les plus: navette gratuite vers l'aeroport et petit dejeuner
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2018 par Yoesi, Gestion de l’hôtel
Cher Jean-Baptiste,
Merci d'avoir partagé votre séjour à l'Ibis Budget Jakarta Airport, nous sommes heureux que vous soyez à l'aise avec notre petit-déjeuner et nos navettes gratuites ... merci
Au Ibis Budget Jakarta Airport, nous sommes toujours ravis de recevoir vos commentaires afin d'encourager notre membre de l'équipe à fournir un service prioritaire à tous nos clients.
Encore une fois, merci d’espérer que votre prochaine visite à notre hôtel sera plus agréable.
Cordialement,
Yoesi B TARUNA
Directeur général
par un voyageur
Publié le 15 juill. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2018 par Yoesi, Gestion de l’hôtel
Dear Tristan,
Thank you for sharing your experience stay at Ibis Budget Jakarta Airpor.
At Ibis Budget Jakarta Airport we always happy to received any feedback it is to encourage our team member consistent in dleivering priority service for all our guest.
Once again thank you hope your next visit to our hotel wil be more enjoyable.
Sincerely Yours,
Yoesi B TARUNA
General Manager
par Annie
Agréable transit
Publié le 28 sept. 2017 sur HotelsHôtel idéal pour une nuit en transit à Jakarta. Transfert gratuit de l'aéroport à l'allée et au retour. Super bon petit-déjeuner offert sur place.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2017 par Teuku RUSIANSYAH, Gestion de l’hôtel
Cher Annie,
Nous apprécions vos commentaires concernant votre séjour à l'ibis budget Jakarta Airport. Nous sommes passionnants que vous êtes très satisfaits de notre transfert GRATUIT à l'aéroport et de notre bon petit déjeuner buffet ... merci beaucoup. Comme notre principale priorité est toujours la satisfaction des clients.
C'est un plaisir de recevoir des commentaires positifs. Je partagerai vos commentaires avec notre équipe. Je suis convaincu que cette rétroaction servira d'encouragement à tous nos talents car nous nous efforçons d'améliorer continuellement la qualité de nos services.
Merci encore de partager votre expérience et nous espérons que votre prochaine visite sera aussi agréable que la précédente ou même mieux.
Cordialement,
Arief MAULANA
Directeur général