Note fondée sur 282 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
77 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 févr. 2020 sur Expedia
Les oreillers étaient très sales. A part ca, bon hotel. Employés tres serviables
2 sur 5
par luc de bruxelles

Publié le 23 janv. 2014 sur Expedia
Pour : propreté des chambres, petit déjeuner correct mais très simple et peu de choix, personnel sympa
Contre : l'isolation acoustique des chambres
Emplacement : quartier très animé
le point négatif c'est le manque d'isolation acoustique, aucune isolation de la chambre au couloir, donc lorsque des personnes arrivent en pleine nuit vous entendez tout et le personnel nettoie les chambres la nuit!!! et pas beaucoup d'isolation de la chambre vers l'extérieur, de plus tous les lundis soirs il y a une soirée salsa dans le bar de l'hôtel et de nouveau aucune isolation acoustique et c'est très désagréable, le petit déjeuner est correct mais pas trop de choix, j'ai préféré l'hôtel ibis slipi où l'isolation des chambres est parfaite mais comme cet hôtel est assez éloigné du centre c'est la raison pour laquelle j'avais choisi l'hôtel néo que je ne recommande pas
4 sur 5
par un voyageur

Near MRT station

Publié le 11 févr. 2023 sur Hotels
A good location to use MRT and find restaurants
3 sur 5
par un voyageur de Manama Centr

Publié le 19 sept. 2022 sur Expedia
I like location nearby blok M square,, toiletries are very poor ,, bath towels are very old and dirty ,,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2022 par Syaripudin, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Ashraf,Thank you for choosing us and taking the time to share your experience during your stay. First of all, we apologize for your inconvenience regarding the toiletries were poor, actually you can request to housekeeping other items such as comb and for towels we are purchasing new one to replace old ones.Allow us to improve our services the next time you come.We make sure that your next visit will be even better. If we are given the opportunity to welcome you with all of our hospitality, we are happy to await your arrival in the near future. Once again we say sorry profusely and thank you.RegardsManagement
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 juill. 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 juin 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 mai 2021 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 avr. 2021 sur Expedia
壊れた冷蔵庫とエアコンのリモコンは、早急に修理すべき。冷蔵庫は消臭も忘れずに。今回はとても残念でした。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 avr. 2021 par E Syaripudin, Gestion de l’hôtel
Dear our valued guest Warmest Greeting From Neo Melawai Thanks for choosing Neo melawai as the place to stay and also the review that makes us realize our weaknesses and We do apologize and We fixed all the things such as the bed smell from the refrigerator has been fixed and also We fixed the AC remote control for our valued guests' satisfaction. We look forward to seeing you again in the near .future.with a much better situation Thank you very much for your kind attention and the chance to keep in touch with as our valued guest. Regards Empud Syaripudin
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2021 sur Expedia
Stayed about a week at a Dream Room. Dream Room is far smaller than it sounds, especially cloth keeping space. The laundry service did not keep the schedule although verbally had confirmed the delivery timing previously. All the daily use amenities such as tissue paper and cotton bud were not supplied daily. In terms of the equipment, water leaked from the ceiling. Although it was fixed, water leaking began from another part of the ceiling. Looked like maintenance is not sufficient. 約1週間宿泊しました。Dream Roomでしたが狭く、特に服を保管するスペースがあまりに小さい。また、ランドリーサービスは、口頭で確認したにも関わらず予定通りに届けてもらえない。また、テッシュなど毎日使うものも補充してもらえないなど不満に思うことが多かったです。設備で言うと、天井から水が漏ってきたので直してもらいましたが、今度は別のところから漏りはじめたので日頃のメンテナンスはされていないようでした。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mai 2021 par E Syaripudin, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest Warmest Greeting from Neo Melawai Thank you very much for choosing Neo Melawai and also for taking time to review our hotel, We are sorry for the unfortunate event you have experienced during your stay with us. Certainly, we do not want that to happen to our valuable guests. All weaknesses that you've mentioned We'll fix such as laundry will be sent to the room on time, more additional ammenities and changed all the used ones with new one on daily. and the leakage from out side has been fixed. However, we always try our best to make our guests feel comfortable with their stay at Neo Melawai. Therefore, your outlined points are very much appreciated for us to measure up and do better. We hopefully have another opportunity to welcome you again at Neo Melawai with much better atmosphere. Sincerely, Empud Syaripudin
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2021 sur Expedia
従業員の方が大変親切に対応して頂きました。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mai 2021 par E Syaripudin, Gestion de l’hôtel
Dear Our valued guest Waremst Greeting From Neo Melawai Thank you and appreciate for the time you have spent to review your recent stay with us. It is great to know that our staffs were kind to you during our stay with us and our staff are happy to know that. Please allow us to look after your visit again in the near future. Sincerely, Empud Syaripudin