Note fondée sur 238 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Jakrta
Publié le 26 févr. 2021 sur HotelsJ’ai du être dans cet hôtel pour la quarantaine obligatoire de mon arrivée en Indonésie
Superbes hôtel mais n’ai pas pu utiliser la piscine et la salle de sport à cause de la quarantaine
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2021 par Wishnu, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Karim
Thank you for time write us your feedback
be inform due to quarantine purpose we do not allowed guest to get out off the room based on term and condition that apply from goverment,
Hope to see you on next future booking for bussiness or leisure purposes, so we could use all our facilities
Stay safe and healthy
par un voyageur
Idéal pour un séjour d'affaire.
Publié le 10 mars 2019 sur HotelsJ'ai fortement apprécié mon séjour à l'hôtel JS Luwansa et spécialement : la qualité des chambres, le niveau de service (salle de sport de qualité) et les numbreux taxis Bluebird attendant sur le parking de l'hôtel.
Cependant quelque bémols :
- l'environnement est quelque peu bruyant (si la chambre donne sur l'avenue principale)
- le prix de repas est considérablement onéreux pour une qualité limité. C'est dommage, la clientèle y serait plus nombreuses... A noter que de nombreux restaurants sont disponibles à moins de 3 min à pieds
- les prix du SPA sont d'un niveau stratosphérique par rapport à des hôtels similaires (3 fois plus chers...).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2019 par Wishnu, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Mathieu
Thank you for your time write us your feedback during your stay with us, we are so glad your enjoyed your stay with us, first of all I do apologize for the noisy coming since Jakarta is now under construction, thank you for your reminder,for our pricing, since we had to keep continuing our quality in service and product
Please accept our sincere apologize for the situation, and please do let us know for any inquiries for your future reservations that make your stay more comfortable with us
Best Reqards
Plea
par Soufyane
Publié le 8 oct. 2017 sur Hotels
par un voyageur
Bon hotel super personnel
Publié le 8 nov. 2015 sur HotelsHotel tres correct avec un super personnel, à l'écoute et très réactif. La salle de bain est nickel. Petit bémol sur la moquette dans la chambre qui Fait un peu dépassée et sur le bruit à l'extérieur. Je recommande toutefois les yeux fermés et je serai pret à y retourner.
par un voyageur de Ota-ku
Publié le 21 oct. 2024 sur Expedia
チェックイン時の対応を柔軟にしていただいてとてもありがたかった
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2024 par Dedi, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Yuta,Thank you for your kind and thoughtful review. We are glad to know that you have enjoyed your stay and impressed with our service and facilities.Please know our teams are working hard to ensure good services given to our guests. It is our pleasure to assist you with the room when it is available.Please do not hesitate to contact us should you need further assistance on your next stay. We look forward serving you once again.Luwansa Heart,Dedi ArdiansyahRooms Division Manager
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Hotels
Had very good experience
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Dedi, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for your kind and thoughtful review about our hotel. We are glad to know that you have enjoyed your stay.We look forward serving you once again.Best regards,Management Team
par un voyageur
Average Experience
Publié le 15 mai 2024 sur HotelsStayed there for 10 nights.
Good about the hotel: the daily breakfast buffet spread is different. It is clean.
Poor: Light is dim. Not suitable for working at night or reading book. Some fittings, such as bedside lights are loose. One side of the wardrobe sliding door is spoiled. Aircon not cold enough despite setting at 16degree Celsius with high fan speed
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mai 2024 par Defry, Gestion de l’hôtel
Dear Yi, Thank you for taking the time to provide your constructive feedback, which is a good reminder that we must continue to examine every aspect in detail. We take this matter very seriously and have taken joint action with the heads of relevant departments to improve our services. We hope that this will not prevent you from staying with us in the future and we will try our best to prevent something like this from happening again. We look forward to welcoming and serving you again if given the opportunity. Please contact us directly should you need assistance for your next stay in the future. Best regards
par un voyageur
Publié le 2 mai 2024 sur Expedia
コスパ◎
スタッフの対応◎
朝食◯
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2024 par Defry, Gestion de l’hôtel
Dear Eiichiro san,Thank you for your recent stay with us. We sincerely hope you enjoyed our hospitality, and we look forward to including us in your future travel plans. Thank you once again for your patronage here at JS Luwansa Hotel Jakarta.Sincerely, Management Team.
par un voyageur
Publié le 15 mars 2024 sur Expedia
Convenient location in the center of Jakarta.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mars 2024 par Defry, Gestion de l’hôtel
Dear Yuka,Thank you for your recent stay with us. We sincerely hope you enjoyed our hospitality, and we look forward to including us in your future travel plans. Thank you once again for your patronage here at JS Luwansa Hotel Jakarta.
par un voyageur
Publié le 26 nov. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 nov. 2023 par Wishnu, Gestion de l’hôtel
Dear Mr KoichiThank you for your recent stay with us. We sincerely hope you enjoyed our hospitality, and we look forward to including us in your future travel plans. Thank you once again for your patronage here at JS Luwansa Hotel Jakarta. Sincerely,