Note fondée sur 124 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 8 déc. 2023 sur Hotels
Toujours un plaisir de revenir au Batavia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 déc. 2023 par andri, Gestion de l’hôtel
Dear Line, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Jakarta Batavia. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Andri Mengko Front Office Manage
par un voyageur
Déçus !
Publié le 30 oct. 2023 sur HotelsConvenable sans plus, vraiment pas digne d'un Hôtel Mercure . Pour un européen choisissez plutôt un hôtel du côté du centre ville. Petit déjeuner très limite pour un client européen mis à part si vous déjeuner asiatique, service style cantine scolaire avec le personnel qui débarrasse avec des chariots dans les allées. Pour le reste sa reste convenable. Personnels courtois et à votre écoute. Pour ma part je choisirais un autre hôtel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2023 par Maksum, Gestion de l’hôtel
Dear Mr.Jean PaulThank you for your time to give us your comment regarding your stayed at Mercure Jakarta Batavia.Please accept our sincerely apologize about the breakfast and the trolley. i will share your value comment to the entire team. I am sure this will be come good motivation for us to improved the quality of our service.Once again thank you for your comment and input. I hope will have a change to see you again in the future with another better service from us.Best RegardsMaksum Aksan DamanikResident Manager
par un voyageur
Publié le 19 oct. 2019 sur Hotels
Super
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2019 par Crhea, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest,
Thank you for choosing our hotel during your visit to Jakarta and taking the time to share your review with us. It was our pleasure to be of service to you. We look all forward to welcoming you again soon. Our Best Regards, Carissa Rhea - Front Office Manager.
par un voyageur
Publié le 22 août 2019 sur Expedia
Hôtel impeccable et soigné
Très confortable et apprécié avec un beau jardin au second niveau où se trouve une jolie piscine bar et salle de sport
Vraiment très classe et très bien situé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2019 par Crhea, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest,
Thank you for choosing our hotel during your visit to Jakarta and taking the time to share your review with us. It is indeed our pleasure to know that your stay was an enjoyable one. Your compliment will definitely motivate us to strive harder to raise our standards even higher. We look forward to welcoming you again soon at Mercure Jakarta Batavia. Our Best Regards, Carissa Rhea - Front Office Manager.
par un voyageur
Publié le 4 août 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2019 par Crhea, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest, Thank you for choosing our hotel during your visit to Jakarta and taking the time to share your review with us. It was our pleasure to be of service to you. We look all forward to welcoming you again soon. Our Best Regards, Carissa Rhea - Front Office Manager.
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Kamer was schoon, maar voelde niet hygiënisch. meerdere dagen achter elkaar hebben we meerdere beestjes gevonden. De badkamer leek heel vies, maar dat komt door de kalkaanslag van het water dat anders is als dat we gewend zijn. De koelkast werkte niet en lekte. De kluis had een error met onze spullen erin. Het personeel was super behulzaam en kwam gelijk helpen met de kluis. Toen ze de koelkast zagen wilden ze dat ook gelijk oplossen. Het restaurant was alle dagen heel koud. De airco werkt dus goed, maar het was erg onprettig. Het is ons opgevallen dat het bedienend personeel in java het niet gewend om na de eerste bestelling op te nemen terug naar de tafel komt om te vragen hoe het smaakt en of je nog wat te drinken wilt. Het hotel loopt hier een hoop geld mee mis. Als je het hotel vergelijkt met andere accomodaties in de regio is het het top hotel.
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Het begon al bij het inchecken. Wij stonden niet in het systeem, ondanks dat ik duidelijk kon aantonen dat ik had gereserveerd. Wij kregen een kamer die bedoeld was voor twee personen, terwijl wij met vier personen waren. Elke avond moesten wij om handdoeken vragen; op de laatste avond hebben wij drie keer gebeld en zijn wij meerdere keren langs de receptie gegaan, maar zonder resultaat. Daarentegen waren de beveiligers en ander personeel super vriendelijk en behulpzaam.
De hygiëne liet ook te wensen over; er waren insecten op de kamer. Het werd niet goed schoongemaakt en sommige plekken waren gewoon vies, schimmel in de douche en wc rol werd niet aangevuld.
Het ontbijt was prima, met voldoende keuze.
De omgeving is erg afgelegen en ligt midden in een soort sloppenwijk. 's Avonds is er niets te doen.
par un voyageur
Excellent hotel in Old Town Jakarta
Publié le 21 juill. 2024 sur HotelsThis was an add on day to my original five day stay I enjoyed the hotel and the staff, especially Tarysa and Erna at the front desk, Julia at the restaurant and Nisa from the Spa and situated in the Old Town the location was ideal for me
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par andri, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. John,We very much appreciate your comments regarding your stay at Mercure Jakarta Batavia. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Andri Mengko Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 9 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par andri, Gestion de l’hôtel
Dear Damond,We very much appreciate your comments regarding your stay at Mercure Jakarta Batavia. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Andri Mengko Front Office Manager