Note fondée sur 14 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
5,0 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Sumida-ku
Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
good
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
Laundry service is limited to 3 items per day, which is not much for a 10-night stay. There is no washing machine, so at least 5 items of service are needed. I would stay there again if they had better laundry service.
par un voyageur
Publié le 14 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
全体的に快適です
Publié le 14 juill. 2024 sur Hotels2日以上滞在する際は、快適に過ごせると思います。
良い点:部屋が広い。ベッドが大きい。冷蔵庫がある。キッチンがある。湯船がある。植物がある側の部屋は日当たりが良く目覚めも良い。フロントスタッフのサービスが全体的に良い。(チェックアウト後、タクシーを呼んでくれた。)
改善して欲しい点:シャンプーポンプ出が悪く、ノズルごと開けて使用したので、よく出る物に変えて欲しい。コンディショナーも置いて欲しい。クローゼットのハンガーを3本増やして欲しい。タオルが少し厚く使いずらいので、柔らかいものが希望。
一階のイタリアンレストランも美味しいので、また宿泊滞在したいと思います。
par un voyageur
Publié le 16 avr. 2024 sur Expedia
スタッフの方々が丁寧地下鉄駅近くショピングモールも有り便利ですね
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2022 par Daniel, Gestion de l’hôtel
Dear Matthew, thank you very much for your kind review. We are glad that you enjoyed your stay with us, and we hope to have the pleasure of welcoming you back soon!
par un voyageur
Publié le 14 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2022 par Daniel, Gestion de l’hôtel
Dear Olivia, thank you very much for your kind review. We are glad that you enjoyed your stay with us, and we hope to have the pleasure of welcoming you back soon!
par un voyageur
Get a food delivery app
Publié le 9 août 2022 sur HotelsRestaurant closed at 20:30 although it is stated that it closes at 22:00
par un voyageur
Publié le 7 juin 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 21 févr. 2021 sur Expedia
The place is clean & cozy. There’s no room service but there’s a lot options of restaurant around. Would love to be back for sure!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2021 par Nagomi Suites, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your kind review. We are glad that you enjoyed your stay with us, and we hope to have the pleasure of welcoming you back soon!