Note fondée sur 573 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Super hôtel !

Publié le 5 mars 2024 sur Hotels
Merci à toute l'équipe ! Très bon hôtel, club horizon au top !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your review. I am glad our overall service and facilities have made your stay an excellent one. It is an honor to be of service to you and we look forward to welcoming you back in the future. With Best Regards, Timothy Wright General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2022 par Timothy Wright, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Nicolas,Thank you for sharing your review.I am glad to know that our overall services have made your stay a pleasant one.It is a pleasure to have you as our guest and we look forward to welcoming you back in the future.With Best Regards,Timothy WrightGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 déc. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 déc. 2020 par Markus Christ, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your review. I am glad to know that our overall facilities and services have made your stay a pleasant one. I look forward to welcoming you back in the future. With Best Regards, Markus Christ General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Super sejour

Publié le 26 mars 2019 sur Hotels
Excellent service et chambre. Tout est fait pour vous faciliter la vie
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mars 2019 par Andrew den Oudsten - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Lucas, merci beaucoup! We appreciate your kind recognition of the cleanliness of the hotel and the service you received and look forward to welcoming you back again soon. Best regards, Andrew
5 sur 5
par un voyageur

Hôtel impeccable

Publié le 15 mars 2019 sur Hotels
Séjour très agréable ! Hôtel Très propre et service impeccable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2019 par Andrew Den Oudsten, Gestion de l’hôtel
Dear patrick, Thank you for sharing your review. I am glad our overall service and facilities has made your stay an excellent one. We appreciate your compliment and rest assured they will be shared with the team who will be happy to read the kind words. It is a pleasure to have you as our guest and we look forward to welcoming you back in the future. With Best Regards, Andrew Den Oudsten General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Excellent hôtel

Publié le 19 févr. 2019 sur Hotels
Excllent séjour! Hôtel idéalement situé... les moquettes des chambres gagneraient à être rafraîchies..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2019 par Andrew den Oudsten, Gestion de l’hôtel
Thank you for giving us your review. We appreciate your feedback and we look forward to welcoming you back in the future. With Best Regards, Andrew den Oudsten General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Nice Hotel with wonderful Breackfast Buffet

Publié le 27 mai 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juin 2018 par Andrew den Oudsten - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback and I’m very pleased you enjoyed your recent stay. We look forward to welcoming you back.
4 sur 5
par Cedric

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 déc. 2017 sur Hotels
4 sur 5
par PHILIPPE

Publié le 2 nov. 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 nov. 2017
Dear PHILIPPE, Thank you for giving us a four-stars review. We look forward to welcoming you back at our hotel. With Best Regards, Andrew den Oudsten General Manager
5 sur 5
par eric

shangri la

Publié le 16 août 2017 sur Hotels
belle hôtel petit dej extra du jamais vu par rapport aux prestations de l hôtel c est vraiment pas chère
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2017
Dear eric, Thank you for your compliment for our hotel. I am happy to know that you had a great stay with us. It is an honor to be of service to you and we look forward to welcoming you back in the future. With Best Regards, Andrew den Oudsten General Manager