Note fondée sur 215 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
92 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 mars 2020 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Un hôtel parfait, avec un prix raisonnable

Publié le 20 sept. 2018 sur Hotels
Hotel très propre et bien situé au sein du quartier des affaires. De nombreux mall sont accessibles à pieds pour y manger ou shopping. Présence aussi d'echoppes de rues (Warung) pour ceux qui veulent manger local. Double sécurité pour arriver à l'hôtel, Les voitures sont contrôlés : je n'ai jamais vu un tel niveau de sécurité. Bravo ! Cela n'empêche pas d'inviter des amis, ils devront laisser leur carte ID à l'entrée. Petite salle de sport, piscine peu profonde mais suffisante pour se rafraîchir (on est souvent seul en journée, l'hôtel étant utilisé par des gens d'affaires absents en journée). Le petit déjeuner est copieux avec un choix suffisant pour moi (continentale et asiatique). Le personnel du petit déjeuner (et de l'hôtel en général) est très sympa et très accueillant. Ayant du mal avec l'anglais, ils ont été très patient pour m'expliquer et répondre à mes questions. La chambre est juste parfaite ! Elle vient d'être rénovée ce mois-ci et tout est neuf. D'ailleurs ce n'est pas une chambre mais un appartement avec une chambre, un salon, cuisine et salle de bain. L'appartement est plus grand que celui que j'habite ! J'ai pris la chambre exécutive. L'appartement est si grand que j'ai pu inviter des amis tous les soirs sans problèmes. Les chambres sont bien insonorisés. Petit plus : j'y ai fait ma lessive, une machine à laver dernier cri est dans la cuisine. Une quantité de lessive est offerte pour 2 lavages.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2018 par Alfa , Gestion de l’hôtel
Estimado Sr. Rachid, Saludos desde Somerset Grand Citra Jakarta! En primer lugar, nuestro sincero agradecimiento por su valioso patrocinio y por tomarse el tiempo para compartir su experiencia de estadía con nosotros. De hecho, nos complace observar que pudimos hacerlo sentir como en casa, especialmente a través de la limpieza del apartamento y los servicios cordiales que brindan los miembros de nuestro personal. Sus comentarios han sido compartidos con nuestros asociados y estoy seguro de que será una motivación para ellos. Sr. Rachid, una vez más, muchas gracias por darnos la oportunidad de servirle y esperamos darle la bienvenida pronto aquí en Somerset Grand Citra Jakarta. Tuyo sinceramente, Alfa Farhani Gerente de Operaciones
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Hotels
Paid full in advance through Hotel.com without breakfast, when checked in the front desk did not ask for the deposit and told us everything is paid. The next day we took 3 breakfast and another 3 on the following day, my husband called the front desk stated that we will settle the breakfast when we check out and the front desk said OK. However, the next day they sent me text, email, and constantly asking us to pay and even came to our room with credit card machine. We still had remaining 5 days to stay, which already prepaid in full and the cost of the 5 days is much much much bigger than the cost of the breakfast. There is no way we want to abundant the room since we prepaid in full. Poor management hotel system.. !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Irvan, Gestion de l’hôtel
Dear Yvette,Warmest Greetings from Somerset Grand Citra Jakarta...We appreciate you taking the time to bring your recent experience to our attention, and we sincerely apologize for any inconvenience or disappointment you may have encountered during your stay at Somerset Grand Citra Jakarta.Your satisfaction is of utmost importance to us, and we regret that we fell short of meeting your expectations. Please be assured that we take your feedback seriously, and we are committed to addressing and resolving the issues you've highlighted.Our team is currently conducting a thorough investigation into the matter. We want to understand the details surrounding your concerns so that we can implement corrective measures and prevent similar situations in the future.We understand the importance of your satisfaction, and we thank you for your understanding and patience as we work to address the issues raised. Your feedback is invaluable in helping us continually improve our services.Yours sincerely,Irvan SimanjuntakGuest Service Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Expedia
nice!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Irvan, Gestion de l’hôtel
Dear Akiko,Warmest Greetings from Somerset Grand Citra Jakarta...On behalf of the entire team at Somerset Grand Citra Jakarta, we want to express our sincere gratitude for choosing to stay with us. It was a pleasure to have you as our guest, and we trust your experience was nothing short of exception.Once again, thank you for choosing Somerset Grand Citra Jakarta. We look forward to the opportunity of welcoming you back for another exceptional stays.Yours sincerely,Irvan SimanjuntakGuest Service Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Beautiful property, lots of restaurants nearby
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Irvan, Gestion de l’hôtel
Dear Janry,Warmest Greetings from Somerset Grand Citra Jakarta...On behalf of the entire team at Somerset Grand Citra Jakarta, we want to express our sincere gratitude for choosing to stay with us. It was a pleasure to have you as our guest, and we trust your experience was nothing short of exception.We recently received your kind words and compliments, and we are truly touched by your positive feedback. It warms our hearts to know that we could contribute to making your stay memorable.Once again, thank you for choosing Somerset Grand Citra Jakarta. We look forward to the opportunity of welcoming you back for another exceptional stays.Yours sincerely,Irvan SimanjuntakGuest Service Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Dodi, Gestion de l’hôtel
Dear KoonBeng,Thank you so much for your amazing 10 out of 10 score! We are absolutely delighted to hear that you had a wonderful stay with us. Your kind words mean the world to our team, and we’re thrilled to know we met your expectations.We look forward to welcoming you back in the near future and making your next stay just as fantastic. If there’s anything we can assist you with for your next visit, please feel free to reach out.Warmest regards,DodiGuest Service Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Irvan, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs. Fanella,Warmest Greetings from Somerset Grand Citra Jakarta...On behalf of the entire team at Somerset Grand Citra Jakarta, we want to express our sincere gratitude for choosing to stay with us. It was a pleasure to have you as our guest, and we trust your experience was nothing short of exception.We recently received your kind words and compliments, and we are truly touched by your positive feedback. It warms our hearts to know that we could contribute to making your stay memorable.Once again, thank you for choosing Somerset Grand Citra Jakarta. We look forward to the opportunity of welcoming you back for another exceptional stays.Yours sincerely,Irvan SimanjuntakGuest Service Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Dodi, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you so much for taking the time to leave us a review! We're thrilled to hear that you had a pleasant stay and that you enjoyed your experience with us. Your feedback is incredibly valuable to us as we continually strive to improve our services.We hope to have the pleasure of welcoming you back soon for an even more enjoyable stay. If there’s anything specific we can do to make your next visit even better, please don’t hesitate to let us know.Safe travels and warm regards,DodiGuest Service Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2024 par Irvan, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Tiara, Greetings from Somerset Grand Citra Jakarta.. Thank you for taking the time to leave us your review. We are very pleased to know that overall, you enjoyed your stay with us, and we are happy to have met your expectations in service standards. We look forward to welcoming you back to Somerset Grand Citra JakartaThank you Regards, Irvan Simanjuntak Guest Service Manager
5 sur 5
par un voyageur

Great stay

Publié le 20 mai 2024 sur Hotels
Typically awesome
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2024 par Irvan, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. John, Greetings from Somerset Grand Citra Jakarta.. Thank you for taking the time to leave us your review. We are very pleased to know that overall you enjoyed your stay with us and we are happy to have met your expectations in service standards. We look forward to welcoming you back to Somerset Grand Citra JakartaThank you Regards, Irvan Simanjuntak Guest Service Manager