Note fondée sur 8 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 sur 5
80 % des clients le recommandent
3,1 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 nov. 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

convenient

Publié le 19 déc. 2018 sur Hotels
convenient and comfortable
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 nov. 2018 sur Hotels
staffs were not very professional. nothing around the hotel.
3 sur 5
par un voyageur

Sarapan pagi mungkin bisa meningkat lagi ya...

Publié le 12 mai 2018 sur Hotels
Masih ok lah...
2 sur 5
par un voyageur

Not ready tio open

Publié le 31 déc. 2017 sur Hotels
Hotel is new but seems no leader . Late evening you can hear music from karaoke at higher floor which opens at 11 pm till 4 am and smell of cigarette come thru the ac. The restaurant greeter is only take the coupon then busy with mobile phone. No intention to show the seat or any greetings . Then waiters in the resto busy with their chit chat instead of clear up tables or serving guests . Third day my room was not cleaned ( left hotel at 11 am and back 11 pm) , Last day, no buffet breakfast as they have problem with kitchen which they called at 6:30 am informing us. The hotel cant take credit card nor debet card, insist to have cash deposit. Funny thing, when they return the deposit, they dont have smaller bill and said , we dont have any cash as we just put in the bank .. it is a pity .. building is ok but people need training of hospitality. Aditionally the quality of shower cap - always torn whenever you use it
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Toronto, Canada

Good hotel for the price

Publié le 15 oct. 2017 sur Expedia
Pour : Good hotel for the price paid.
Contre : changing of the bed sheets and comforter sheets. Food for vegetarians. Barely anyone spoke English
Emplacement : Location was very near to ICE. there is a great food plaza near by.
it was spacious and clean. Though i did feel that the comforter was not clean. Lucky for me, i carry a UV wand to every hotel.
2 sur 5
par un voyageur de 日本

英語が通じない、清潔感なし

Publié le 19 mai 2017 sur Expedia
Pour : なし
Contre : ありすぎで言っても無駄ではないか。
Emplacement : イオンモールくらい
蟻が大量発生。エアコンの効き悪し。英語はあまり通じない。タオルは恐ろしく汚い。 宿泊者もほとんどいないしまずいのでは?
4 sur 5
par un voyageur

新しく清潔、バスタブ付き

Publié le 19 janv. 2017 sur Hotels
徒歩圏内には何もない。ホテルでは両替もできないしATMも無かった。タクシー代が手持ちのRpでは足りず、レセプションの担当者に借りる羽目に。 2泊の滞在中ほかの客には会わず。朝食は一人でビュッフェ。量、種類、味は問題なし。従業員が名前で呼びかけてくれてCクラスに乗ってるようだった。