Note fondée sur 519 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Fantastic hotel with amazing staff

Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
The pool plunge room is like being in vacation in the middle of the city! Great staff, super welcoming, professional and friendly. Highly recommended for a stay in Jakarta!
3 sur 5
par Maxence

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 août 2016 sur Hotels
5 sur 5
par Hassan de Sete

Publié le 5 janv. 2014 sur Hotels
Franchement rien a dire sauf le fait que l hotel soit excentre. Le petit déj est top
5 sur 5
par Lucky de France

Top qualité

Publié le 2 sept. 2013 sur Hotels
Rien à redire sur le service (2 services de chambre par jour). Il est nécessaire de prendre un taxi pour visiter la ville. Certains services peuvent être facturés différemment selon la manière de demander. Par exemple, le taxi pour l'aéroport peut être proposé à 600.000 ou 300.000 roupies.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 juill. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2024 par The Ritz-Carlton Jakarta, Mega Kuningan, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for taking your valuable time out to fill up our guest satisfaction survey.I am concerned that you have marked us ‘2’ from your recent stay with us. I would be extremely grateful if you could take some time from your busy schedule and let me know where we failed, so that we may learn and improve, as it is feedback from esteemed guests like yourself which helps us to learn and grow.I look forward to hearing from you.Warm Regards,Amitabh RaiCluster General ManagerThe Ritz-Carlton Jakarta, Mega Kuningan & JW Marriott Hotel Jakarta
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juill. 2024 sur Expedia
Its a great place with great hospitality
1 sur 5
par un voyageur

Outdated hotel

Publié le 20 juin 2024 sur Hotels
Very old hotel , furniture in bad condition, everything is out dated, not good value for money, search for other new hotels better
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2024 par The Ritz-Carlton Jakarta, Mega Kuningan, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for taking your valuable time out to review us on Hotels.com.I am concerned that you have marked us ‘2’ from your recent stay with us. I would be extremely grateful if you could take some time from your busy schedule and let me know where we failed, so that we may learn and improve, as it is feedback from esteemed guests like yourself which helps us to learn and grow.I look forward to hearing from you.Warm Regards,Amitabh RaiCluster General ManagerThe Ritz-Carlton Jakarta, Mega Kuningan & JW Marriott Hotel Jakarta
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juin 2024 sur Hotels
Det hade väldigt bra, service och mat jättebra. Trevliga personalen! Club lounge personalen är jätte trevliga och snälla! De hjälpte oss att fira och sjunga min 2 årings födelsedagen. Vi fick också fina och trevliga presenter efter vi har checkat in. Vi får också välkomna att checka in klockan 9 på morgonen efter vi landade från Qatar. När vi checkade ut, fick vi också fina kort med fina ord också souvenir med Indonesisk kultur. Tack och vi ska komma tillbaka!