Note fondée sur 514 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
95 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 janv. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 janv. 2020 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to provide feedback following your stay with us at the RACV Torquay Resort. We hope to welcome you back to the RACV Torquay Resort in the near future. Kind regards, Dean Newell Resort Manager
5 sur 5
par un voyageur

Y passer le plus de nuits possibles !

Publié le 12 janv. 2020 sur Hotels
A, service, chambre, vue, literie, petit-déjeuner, emplacement, propreté, offres complémentaires sur le golf, le yoga, le spa,... tout était vraiment excellent et agréable. Formidable séjour. Nous ne pouvons que recommander d’y prendre le plus de nuits possibles
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 janv. 2020 par Dean Newell – Resort Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guillaume, Thank you for taking the time to provide feedback following your recent stay with us at the RACV Torquay Resort. It is very pleasing to read such a positive review and I will be sure to share your feedback with the team. We look forward to welcoming you back to the RACV Torquay Resort in the near future. Kind regards, Dean Newell – Resort Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 nov. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 nov. 2019 par Dean Newell, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to provide feedback following your recent experience here at RACV Torquay Resort. We hope to welcome you back to RACV Torquay Resort in the near future. Kind regards, Dean Newell Resort Manager
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Montreal Canada

Havre sur la GOR

Publié le 27 mars 2017 sur Expedia
Un vrai 5 étoiles belle chambre spacieuse personnel accueillant installations de choix impossible de ne pas y trouver son compte Petit déjeuner complet café Nespresso Nous devions quitter plus tard que l'heure de libération de la chambre aucun problème accès aux installations sans frais supplémentaires la meilleure option de la great Ocean Road
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mai 2017 par Dean Newell - Resort Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Louise, Thank you for taking the time to provide feedback following your stay with us at the RACV Torquay Resort. We’re delighted that your stay has exceeded your expectations. We hope to welcome you back to the RACV Torquay Resort in the near future. Kind regards, Dean Newell Resort Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Amazing
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2024 par Aftab, Gestion de l’hôtel
Dear Suleyman,Your satisfaction is our priority, and we're elated to hear we met your expectations. We look forward to serving you again soon.Kind Regards,Aftab AhmadDuty Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Wotif
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2024 par Aftab, Gestion de l’hôtel
Dear Anna,We appreciate your positive feedback. Its guests like you who make our efforts worthwhile. We look forward to welcoming you back for another fantastic experience.Kind Regards,Aftab AhmadDuty Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Mohammad, Gestion de l’hôtel
Dear Gavin,Thank you for taking the time to provide feedback following your recent stay with us at the RACV Torquay Resort. It is very pleasing to read such a positive review.We look forward to welcoming you back to the RACV Torquay Resort in the near future.Kind regards,Dean Newell – Resort Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
It was apt better than I expected. Thank you! We will be back!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Mohammad, Gestion de l’hôtel
Dear Christine,Thank you for taking the time to provide feedback following your recent stay with us at the RACV Torquay Resort. It is very pleasing to read such a positive review and I will be sure to share your feedback with the team.We look forward to welcoming you back to the RACV Torquay Resort in the near future.Kind regards,Dean Newell – Resort Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Mohammad, Gestion de l’hôtel
Dear John,Thank you for taking the time to provide feedback following your recent stay with us at the RACV Torquay Resort. It is very pleasing to read such a positive review.We look forward to welcoming you back to the RACV Torquay Resort in the near future.Kind regards,Dean Newell – Resort Manager