Note fondée sur 992 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 8 janv. 2024 sur Expedia
Rapport qualité prix parfait,à conseiller.
Accueil très agréable a la réception et de bons conseils
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 janv. 2024 par Florian Vogt, Gestion de l’hôtel
Hello Ambre,Your time to leave us with such a great review is appreciated. We are pleased to read that you found the hotel good value for money and had a pleasant experience at check-in. Thank you for your business and we look forward in welcoming you back the next time you are in the Canadian Rockies. Kind regards,Florian Vogt Guest Services Supervisor
par un voyageur
Publié le 22 août 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 21 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2023 par Kassidy, Gestion de l’hôtel
Hello Michel,Thanks for joining us at Lobstick Lodge on your recent stay in the national park. I appreciate the time you took to provide a guest review. I hope you choose to visit us again on your next journey to Jasper!Sincerely,KassidyAssistant Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 19 août 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 1 août 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2023 par Kassidy, Gestion de l’hôtel
Hello Marie Josee,Thanks for staying with us at Lobstick Lodge on your recent stay in Jasper. I appreciate the time you took to leave us a 5 out of 5 review. I hope you choose to visit us on your next stay in Jasper!Sincerely,KassidyAssistant Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2023 sur Hotels
Isolation des chambres est un enfer. J'avais l'impression de vivre avec les voisins
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2023 par Taylor, Gestion de l’hôtel
Hello Flore, Thank you for your feedback.We're always reflecting on our service and offering in order to improve and maintain our standards. As such we'll discuss your feedback internally with our team. Kind regards, Front Desk Agent
par un voyageur
Publié le 7 mars 2023 sur Expedia
Les employés sont très accueillants et disponibles pour répondre à nos questions et à nos besoins.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2023 par Duncan, Gestion de l’hôtel
Dear Francois, Thank you for the amazing feedback. I am always happy to hear that our team was welcoming. Kind regards,Duncan PoulsenGuest Services Manager
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2022 par Pavel Myska, Gestion de l’hôtel
Hello Claude, We are incredibly grateful you took the time to leave us a 5-Star review and look forward to welcoming you back in the future.Best regards,Pavel MyskaGuest Services Manager
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2022 sur Expedia
Très vieux pas d air climatisé mais service très bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2022 par Pavel Myska, Gestion de l’hôtel
Dear Iyne,Thank you for taking the time to leave us with your review. I am pleased to read our staff delivered a very good service throughout your stay with us. Unfortunately, our rooms are not equipped with air conditioning units and we hope to have our building renovated in the future.We appreciate your feedback and hope to see you back in the future.Best regards,Pavel MyskaGuest Services Manager