Note fondée sur 15 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de Holzdorf

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Overall a perfect place to stay
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 avr. 2024 sur Expedia
Beautifully maintained with cordial hosts.
2 sur 5
par un voyageur

No internet and No English television stations

Publié le 11 nov. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 mai 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Nice Place for Staycation

Publié le 29 juin 2021 sur Hotels
Best place for a quick staycation. No wifi or no Smart/PLDT signal though.
4 sur 5
par un voyageur

No Wifi. No SMART signal

Publié le 27 juin 2021 sur Hotels
The resort is okay. Would have been nicer if wifi is actually working.
5 sur 5
par un voyageur de St. Cloud, MN

Publié le 23 sept. 2019 sur Expedia
Inexpensive. Incredibly friendly staff. Beautiful pool. Very quiet and safe.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2019 par Ms. Divine, Gestion de l’hôtel
Thank you for the nice feedback Hope to see you again next time.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2019 sur Expedia
all staff so helpful and accomodating, vey friendly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2019 par Ms. Divine, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for the nice feedback. Hope to see you gain next time.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 juill. 2019 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Money-driven, not service-driven

Publié le 25 mars 2019 sur Hotels
They refused cancellation and refund of my last night even if i had to fly very early and the hotel is an hour away from the airport. They would rather have me take a public utility vehicle at 4am than refund my one night. They have higher priority for income than the safety of their client. They also told me that they do not have a fridge at the reception when they clearly do.