Note fondée sur 116 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
77 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2022 par ejh, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Hotel ManagementElaf Jeddah, RSM
3 sur 5
par un voyageur

Oldie and not that goodie

Publié le 14 sept. 2022 sur Hotels
Hotel conveniently located right beside Red Sea Mall but very dated and in bad state of repair. Old furniture, very tired carpets, leaking air conditioner etc.
3 sur 5
par un voyageur

2 nights in Jeddah

Publié le 18 août 2022 sur Hotels
A decent hotel next to the Red Sea Mall. The bed is not very comfortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2022 par ejh, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Hotel ManagementElaf Jeddah, RSM
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2022 par ejh, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Hotel Management Elaf Jeddah, RSM
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2022 par ejh, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Hotel Management Elaf Jeddah, RSM
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2022 par ejh, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Hotel Management Elaf Jeddah, RSM
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2022 par ejh, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Hotel Management Elaf Jeddah, RSM
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juill. 2022 sur Hotels
فندق سيئ ولايعتبر اصلا فندق . قد يكون اجنحه فندقيه. الاثاث قديم والسرير غير مريح اطلاقا والحمام صغير بشكل لايصدق ، الباب يخبط في كرسي الخمام !!!!جاني اختناق وسويت شيك اوت في اللي ماقدرت انام في الغرفه
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juill. 2022 par ejh, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Hotel Management Elaf Jeddah, RSM
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mai 2022 par ejh, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Hotel Management Elaf Jeddah, RSM
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mai 2022 par ejh, Gestion de l’hôtel
ضيفتنا العزيزة: نشكر ل ِك تقييمك ونحن سعداء بالتزامنا بتقديم أفضل الخدمات ل ِك، كما نتطلع لرؤيتك قريبًا لنستمر دوما في خدمتك بشكل أفضل تحياتنا، إدارة فندق إيالف جدة رد سي مول