Note fondée sur 28 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Confortable séjours

Publié le 24 janv. 2024 sur Hotels
C'était magnifique propreté genial l acceuil tres gentils et serviable staff aussi proche de corniche jeddah à 10 min à pied calme.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 juin 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
Very good hotel
1 sur 5
par un voyageur

Avoid at all costs....

Publié le 10 mars 2024 sur Hotels
We made over reservations through hotel.com for the reviews it had good rating and pictures of the reality was different.... Room was dirty had this weird smell. Poor air quality in room. The carpet was dirty. Had mold in the bathroom... Dust over the counter and chair. Tap and bidet had a leak and the toilet was loose... The room had no towels in the room upon arrival at 12 AM... As they were not prepared for us... It is not family friendly.... And smoke smell is all over the floors.... Breakfast was horrible... We ended up eating outside...
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 mars 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Very average old hotel. Was good when built

Publié le 22 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Excelent
4 sur 5
par un voyageur

Does its job

Publié le 16 févr. 2024 sur Hotels
Room: spacious, aircon was good n amenties ok Internet: quite stable Bfast: pretty good spread Location: laundry, barber n eateries walkable However my room was infested with insects, after a while didnt let it bother but everyday they are there esp toilet
5 sur 5
par un voyageur de OAKVILLE

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 janv. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 déc. 2023 sur Hotels
Bathroom roof and shower door was damaged. Lobby carpet & doors paint was dirty, A.C. control buttons were damaged. Beds & pillows were clean.