Note fondée sur 81 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,9 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Très bien
Publié le 27 juill. 2023 sur HotelsPersonnel super 👍 !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2023 par Lusine Abrahamyan, Gestion de l’hôtel
Good morning dear Xavier., On behalf of the entire staff of the Grand Resort Jermuk, let us thank you for such positive feedback. Your nice words of appreciation make us proud. Your feedback will be shared with the team. Our mission is to make all of our guests feel at home, and we are happy to see that we succeeded. Thank you one more time for your positive feedback. Looking forward to hosting you very soon again. Kind regards, Lusine
par Haroutioune de Lyon
super sejour a Jermouk
Publié le 7 août 2016 sur HotelsSuper séjour en famille. Probablement le meilleur hôtel de Jermouk.
par un voyageur
Bien en général, maladresses à la salle des petitd
Publié le 7 août 2016 sur HotelsLa salle des petit-déjeuner ouvre toujours en retard. D'ailleurs elle ouvre tard : 8:05 ou 8:10 Une ouverture à 7:30 serait souhaitable.
par jean marc
Publié le 29 juill. 2016 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
It is a great place for vacation and there is a lot of procedures that you can do.
par un voyageur
Publié le 30 juin 2024 sur Expedia
The best resort in Jermuk
par un voyageur
Publié le 26 juin 2024 sur Expedia
Best place to stay in Jermuk, service is very good. Improvement Point: Staff can be more polite in their conduct
par un voyageur
Publié le 23 juin 2024 sur Expedia
wonderful environment, clean and tidy room, restaurant provides good dinner, comfortable to walk around the hotel, easy to find.
par un voyageur
Publié le 28 avr. 2024 sur Expedia
Really liked the hotel! Clean rooms, friendly staff and great location !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mai 2024 par Lusine Abrahamyan, Gestion de l’hôtel
Good morning dear Lusine., On behalf of the entire staff of the Grand Resort Jermuk, let us thank you for such positive feedback. Your nice words of appreciation make us proud. Your feedback will be shared with the team. Our mission is to make all of our guests feel at home, and we are happy to see that we succeeded. Thank you one more time for your positive feedback. Looking forward to hosting you very soon again. Kind regards, Lusine
par un voyageur
Publié le 11 avr. 2024 sur Hotels