Note fondée sur 1 388 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Ash, Gestion de l’hôtel
Hey Phillippe! Thank you for taking the time to provide your feedback. We’re sorry to hear that your experience didn’t fully meet your expectations. Your insights are valuable to us, and we take them seriously as we strive to improve our services. This will help us address the issues more effectively and ensure a better experience for future guests. Your feedback is instrumental in helping us enhance our offerings, and we hope to have the opportunity to provide you with a more satisfactory experience in the future. Thank you again for your comments and for staying with us.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Dans l’ensemble l’hôtel est très propre, arrêt de bus facile d’accès en 20 min arrivée à NY mais pas assez de stationnement dans le parking, le petit déjeuner pas très varié
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Ash, Gestion de l’hôtel
Hey Hanane! Thank you for taking the time to provide your feedback. We’re sorry to hear that your experience didn’t fully meet your expectations. Your insights are valuable to us, and we take them seriously as we strive to improve our services. This will help us address the issues more effectively and ensure a better experience for future guests. Your feedback is instrumental in helping us enhance our offerings, and we hope to have the opportunity to provide you with a more satisfactory experience in the future. Thank you again for your comments and for staying with us.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Il faut travailler davantage sur l’insonorisation des chambres.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Ash, Gestion de l’hôtel
Hey Houda! Thank you for taking the time to provide your feedback. We’re sorry to hear that your experience didn’t fully meet your expectations. Your insights are valuable to us, and we take them seriously as we strive to improve our services. This will help us address the issues more effectively and ensure a better experience for future guests. Your feedback is instrumental in helping us enhance our offerings, and we hope to have the opportunity to provide you with a more satisfactory experience in the future. Thank you again for your comments and for staying with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Parfait.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Ash, Gestion de l’hôtel
Hey Laurent! We’re thrilled to hear that you had such a positive experience with your stay at our hotel! Your feedback truly makes our day and motivates us to keep delivering the best possible service. We’re looking forward to seeing you again soon and are always here if you need anything. Thanks once again for your support!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Parfait merci
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Ash, Gestion de l’hôtel
Hey Sybelle! We’re thrilled to hear that you had such a positive experience with your stay at our hotel! Your feedback truly makes our day and motivates us to keep delivering the best possible service. We’re looking forward to seeing you again soon and are always here if you need anything. Thanks once again for your support!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Ash, Gestion de l’hôtel
Hey Charles! We’re thrilled to hear that you had such a positive experience with your stay at our hotel! Your feedback truly makes our day and motivates us to keep delivering the best possible service. We’re looking forward to seeing you again soon and are always here if you need anything. Thanks once again for your support!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Supee bien situé pour aller a new york. Autobus juste en avant pour aller a time square et le metro
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Ash, Gestion de l’hôtel
Hey Veronique! We’re thrilled to hear that you had such a positive experience with your stay at our hotel! Your feedback truly makes our day and motivates us to keep delivering the best possible service. We’re looking forward to seeing you again soon and are always here if you need anything. Thanks once again for your support!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Emplacement parfait avec le bus juste de l’autre côté de la rue
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Ash, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your positive review and for taking the time to share your experience with us! We’re thrilled to hear that you enjoyed your stay. We’re always looking for ways to improve so if you have any specific feedback or suggestions on how we can make your next experience even better, please let us know. Thanks again for your support, and we look forward to seeing you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Tout est super près de autobus pour aller à New York
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Ash, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your positive review and for taking the time to share your experience with us! We’re thrilled to hear that you enjoyed your stay. We’re always looking for ways to improve so if you have any specific feedback or suggestions on how we can make your next experience even better, please let us know. Thanks again for your support, and we look forward to seeing you again soon!