Note fondée sur 949 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 13 mai 2024 sur Expedia
This is not a breakfast they only served drinks and muffins.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mai 2024 par Hotel management, Gestion de l’hôtel
Dear Nathalie, We appreciate your feedback regarding our breakfast offerings. While we aim to provide a variety of options to accommodate our guests, we regret any disappointment caused by our current selection. Your comments will be shared with our team for review as we continually strive to enhance our services. We apologize for any inconvenience and thank you for bringing this to our attention. We value your input as it helps us improve the overall guest experience.Sincerely,Hotel Management
par un voyageur
Publié le 5 mai 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 20 oct. 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 12 août 2019 sur Hotels
par un voyageur de Montreal
Publié le 22 mai 2019 sur Expedia
Le personnel était très sympathique malgré le fait que les chambres n’étaient pas encore prêtes à 16:30 . Le déjeuner était très déceuvant. Des muffins des pré-emballés et des barres, du gruau. Le tout dans l’entrée. Les lits étaient très confortables.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2019 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for being our guest at Extended Stay America. We're glad to know you were pleased with the service provided by our associates and that you liked your bed. However, we're sorry for the inconvenience you had at the time of check-in and for not meeting your expectations with our grab-and-go breakfast. We have made a note of your feedback as we plan any changes to our selections. It was our pleasure hosting you, and we hope you will give us another chance to provide you with a better experience.
Sincerely,
Hotel Management
par un voyageur
Publié le 24 avr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 avr. 2019 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
We are disappointed to see that we did not live up to our typical standards, and we are truly sorry your stay was not to your expectation. We hope you will consider giving us another chance to prove we are up to the task of delivering excellent service and accommodations.
Sincerely,
Hotel Management
par un voyageur
Publié le 2 janv. 2019 sur Hotels
Service ordinaire à la réception. chambre propre mais sans entretien, porte de la toilette qui ne ferme pas, impossible de la verrouiller, pommeau de douche qui dirige l'eau partout sauf sur nous, odeur de cigarette plus que présente, impossible de prendre une chambre non-fumeur. Aucune indication concernant le déjeuner, il fallait manger dans le lobby de l'hôtel entre 6h30 et 9h30, aucun document pour nous expliquer le tout dans la chambre, nous avons donc perdu nos deux déjeuner inclus. Inutilement loin de la ville et situé dans un parc industriel. Aucun arrêt de bus ou métro à proximité. très déçu de l'expérience en général. Couverture trouée par des brulure de cigarette..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 janv. 2019 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us. We are extremely sorry that you had a negative experience here, and we assure you that all of your concerns are being taken seriously. We have no excuses to offer, but we do extend our sincerest apologies and want you to know that we are making adjustments and working to deliver better hospitality going forward. Please consider staying at our hotel again in the future so you can experience the terrific service you should always expect from us, every visit.
Sincerely,
Hotel Management
par un voyageur
Publié le 12 nov. 2018 sur Expedia
A l’accueil le staff était pas très axé sur le service et le sourire.. la seule personne souriante et serviable c’etait La dame qui s’occupait de la section café muffin le matin. Et personne n’est venu remplacer les débarbouillettes/serviettes pendant notre séjour. Et il n’y a pas de transport en commun proche donc on doit soit prendre un taxi ou aller ce stationner dans un stationnement payant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2018 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We apologize for the inattentive service provided by our staff and for the inconvenience you had due to our hotel policy. Please be assured that we have discussed your feedback with our team to be more diligent with our efforts moving forward. Also, know our housekeeping service is provided once a week for guests staying eight or more nights. For those who are staying for shorter periods of time, services are available for a minimal fee and linen exchange is available at the front desk at any time and are complimentary. We would like to regain your trust and hope you will give us that chance in the future.
Sincerely,
Hotel Management
par un voyageur
Publié le 5 nov. 2018 sur Expedia
Suite propre, lit confortable, endroit tranquille (5ième étage). Service à la réception très de base, sans courtoisie. Endroit tout de même à recommander mais un peu loin de tout.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2018 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
It was our pleasure having you as our guest at Extended Stay America. It's great to know you enjoyed your stay and our facilities and service were to your satisfaction. Please visit us again the next time you are in the area.
Sincerely,
Hotel Management