Note fondée sur 871 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
3,3 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
It's good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Recordo, Rediresponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hey Fernando,Red Roof appreciate you taking the time out of your busy day to complete our survey regarding your recent stay at the Red Roof Inn PLUS+ Secaucus - Meadowlands - NYC. I'm happy you had a good stay with us, resulting in your 3/5 score. Red Roof always enjoy hearing about the positive experiences our guests have at our hotels.Thank you again for sharing your experience. We look forward to seeing you in your future travels.Sincerely,RecordoRed Roof ManagementRediresponse Specialist
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Cute little hotel, simple and convenient. The theee ladies we met at the front desk during our stay were very nice and also helped us a lot with all of our questions. Our check in and check out were quick and simple and the price was one of the best prices in the area. We enjoyed our stay! There is a nice view outside at the back of the hotel. You can go sit on benches in front of the water and there is a lovely gazebo with a large table. Only downside was that the ice machine was broken and the closest elevator to the reception was also out of order. However there are others so you just have to walk a bit to the other one. We will return in the future if we ever go back to New York or New Jersey!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Gabrielle RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to leave a review, Stéphane. The staff and I at the Red Roof Inn PLUS+ Secaucus - Meadowlands - NYC appreciate your 5/5 score following your stay. At Red Roof, we aim to deliver enjoyable experiences for all our guests and we’re proud to have achieved that with your visit. In the future, please consider adding comments to your review to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests. Thank you again for sharing your experience with us. We would love to see you again, should your travels bring you back to our area. Sincerely, Gabrielle Red Roof Management RediResponse Specialist
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Bon rapport qualité-prix!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Toni-Ann RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Chère Gayane,Merci d'avoir pris le temps de partager votre retour concernant votre expérience au RED ROOF PLUS+ SECAUCUS - MEADOWLANDS - NYC. Nous apprécions sincèrement vos commentaires et sommes heureux d'apprendre que vous avez trouvé notre hôtel d'un excellent rapport qualité-prix. Je suis reconnaissant pour les commentaires que vous avez fournis afin que nous puissions améliorer continuellement notre hôtel.Nous espérons continuer à vous offrir de belles expériences.Sincèrement,Toni-AnnGestion du toit rougeRediResponse Specialist
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juill. 2024 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juill. 2024 par LaTunde RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Javad, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF PLUS+ SECAUCUS - MEADOWLANDS - NYC and I received your 3/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,LaTundeRed Roof Management RediResponse Specialist
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juin 2024 sur Expedia
Bien placer
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juin 2024 par Toni-Ann RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Cher Pires,Merci d'avoir choisi de séjourner dans notre RED ROOF PLUS+ SECAUCUS - MEADOWLANDS - NYC. Vos commentaires concernant votre séjour sont appréciés, car nous nous efforçons d'améliorer continuellement la qualité de nos services.Merci encore d'avoir partagé votre expérience. Nous avons hâte de vous voir lors de vos futurs voyages.Sincèrement,Toni-AnnGestion du toit rougeRediResponse Specialist
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2024 par Gabrielle RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to leave a review, Games. The staff and I at the Red Roof Inn PLUS+ Secaucus - Meadowlands - NYC appreciate your 4/5 score following your stay. At Red Roof, we aim to deliver enjoyable experiences for all our guests and we’re proud to have achieved that with your visit. In the future, please consider adding comments to your review to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests. Thank you again for sharing your experience with us. We would love to see you again, should your travels bring you back to our area. Sincerely, Gabrielle Red Roof Management RediResponse Specialist
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 mai 2024 sur Expedia
Nice place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mai 2024 par Samantha RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Dear Isaga,Thank you for taking the time to write a review of your stay at the RED ROOF PLUS+ SECAUCUS - MEADOWLANDS - NYC. I am happy you found our hotel to be a nice place to stay. We at Red Roof, aim to deliver enjoyable experiences for all our guests and we’re proud to have achieved that with your visit, prompting your 5/5 score. Positive guest feedback, like yours, is always an encouragement to all of our Red Roof staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for your review. We look forward to seeing you in the future, should your travels bring you back to our area.Sincerely,SamanthaRed Roof ManagementRediResponse Specialist
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mai 2024 sur Expedia
Ce n'est pas normal le service de chambre est pas venue changer nos serviette la base quoi
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mai 2024 par Kerry-Lee RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Cher Alexandre,Merci d'avoir pris le temps de nous raconter votre expérience au RED ROOF PLUS+ SECAUCUS - MEADOWLANDS - NYC. Je suis désolé que votre expérience n'ait pas été idéale en raison du ménage peu fréquent. Chez Red Roof, nous souhaitons avoir votre confiance en nos capacités à prévenir des problèmes similaires à l'avenir. Sachez que nous vous apprécions en tant qu'invité et apprécions votre entreprise.Merci d'avoir partagé vos préoccupations et bon courage pour vos futurs voyages.Sincèrement votre,Kerry-LeeGestion du toit rougeSpécialiste RediResponse
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mai 2024 sur Hotels
Très bon séjour Très bon emplacement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mai 2024 par Dannielle Rediresponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Chère Myriam,Merci d'avoir pris le temps de partager votre retour concernant votre expérience au RED ROOF PLUS+ SECAUCUS - MEADOWLANDS - NYC. Nous apprécions sincèrement vos commentaires et sommes heureux d'apprendre que vous avez eu une excellente expérience avec nous, notamment en ce qui concerne le bon emplacement. Nous espérons continuer à vous offrir de belles expériences. Les commentaires positifs de nos clients, comme le vôtre, sont toujours un encouragement pour tout notre personnel alors que nous nous efforçons d'améliorer continuellement la qualité de nos services.Merci encore pour vos gentils mots. Le personnel et moi serions ravis de vous offrir un autre séjour confortable à l'avenir.Sincerely,Dannielle Red Roof Management Rediresponse Specialist