Note fondée sur 372 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Wassim Mushasha, Gestion de l’hôtel
Dear Samuel, We truly appreciate your feedback and recommendations. We hope to host you again soon.Sincerely, Wassim MushashaGuest Relations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2024 par Wassim Mushasha , Gestion de l’hôtel
Dear Michael,Thank much for your review and high score.We are happy that your stay was an enjoyable one and we hope to see you soon again at IBIS Styles Jerusalem City Center. Best regards Wassim Mushasha Customer Relations Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juin 2024 sur Expedia
Localisation en zone piétonnière . Chambre agréable, bien agencée . Une réserve toutefois : Télévision en streaming difficile à visualiser
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juin 2024 par Wassim Mushasha , Gestion de l’hôtel
Dear Gérard, Thank you for your amazing review and kind comments, I will pass them to our team so we can improve our service. We hope to see you soon again at IBIS Styles Jerusalem City Center Wassim Mushasha Customer Relations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juin 2024 sur Expedia
Emplacement parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2024 par Wassim Mushasha , Gestion de l’hôtel
Dear Hanna,Thank you for your kind comments and high score.We are happy that your stay was an enjoyable one. We hope to see you soon again at IBIS Styles Jerusalem City Center. Best regards,Wassim Mushasha Customer Relations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Enregistrement avant midi

Publié le 2 févr. 2024 sur Hotels
L’enregistrement s’est fait immédiatement après mon arrivée à 11.00 heures du matin! Jamais vu auparavant : quel service exceptionnel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2024 par Wassim Mushasha , Gestion de l’hôtel
Dear Wlan,We are happy that your stay was an enjoyable one. We truly appreciate your constructive feedback and we are ready to help our guests whenever possible. Best regards,Wassim Mushasha, Customer Relations Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 déc. 2023 sur Hotels
Hôtel super bien placé Hôtel propre Personnel sympa P’ti dej vraiment bien Petit bémol qui a fait perdre une étoile Accessoire salle de bain cassé mal entretenue et dévidoir à savon vide Sinon rien à dire j’y retournerai certainement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 déc. 2023 par Wassim Mushasha , Gestion de l’hôtel
Dear Eric, We appreciate your honest input and we will make sure you that all your comments will be handled accordingly, we shared your concerns with our team as we are dedicated to ensuring your satisfaction. We hope to have the opportunity to serve you better in the future. Sincerely, Wassim MushashaGuest Relations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juin 2023 sur Expedia
hotel trés propre et fonctionnel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2023 par Wassim Mushasha, Gestion de l’hôtel
Dear Julie,Thank you for your review, we are glad you enjoyed your stay with us. We hope to see you again in our hotels ibis Jerusalem City Center and ibis Styles Jerusalem city Center. Best Regards.Wassim MushashaGuest Relation Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juin 2023 par Wassim Mushasha, Gestion de l’hôtel
Dear Joe,We apologize for your dissatisfaction, we do our best to We hope to see you again in the future.Sincerely, Wassim MushashaGuest Relations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 janv. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2023 par Wassim Mushasha , Gestion de l’hôtel
Dear Fred,Thanks for thar amazing review score you gave us. We hooe to see you again soon in on of our hotels in Jerusalem. Best Regards Wassim Mushasha Customer Relations Manager
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 janv. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 janv. 2023 par Wassim Mushasha, Gestion de l’hôtel
Dear Pierre,We apologize for your dissatisfaction, we do our best to please our guests.We hope to see you again in the future.Sincerely, Wassim MushashaGuest Relations Manager