Note fondée sur 44 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de London
Publié le 25 août 2024 sur Expedia
One of the best hotels in Jesolo. Excellent service, comfortable rooms and very family friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Hotel Aurora, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs Julia,thank you very much! Hoping to welcome you again as our guests we send our best regards
par un voyageur de London
Publié le 21 août 2023 sur Expedia
Hotel has an excellent location, just by the beach and close to the authentic restaurants. The best feature is the staff and level of service. It is also very kid friendly.
par un voyageur
Publié le 5 mai 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 2 août 2022 sur Expedia
Bella struttura curata. Ottimo il ristorante dove operano uno chef ed una pasticcera di livello.
Buon distanziamento tra i lettini in spiaggia.
par un voyageur
Publié le 30 juin 2022 sur Hotels
par un voyageur de London
Publié le 16 juin 2022 sur Expedia
This is the best property to stay in Jesolo. It is family owned and has utmost care and service towards its customers (especially in comparison to some chains in this area that are very standard). Rooms are renovated with exceptionally comfortable bedding, breakfast is delicious, staff is incredibly friendly and location is superb.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2022 par hotelaurora, Gestion de l’hôtel
Dear Madam,
thank you so much for your kind review!
We are so pleased that you enjoyed your stay at Hotel Aurora.
We hope to see you soon again.
Best Regards
Hotel Aurora
Cinzia
par un voyageur
Kurzurlaub
Publié le 26 sept. 2021 sur HotelsSchöne Anlage mit Pool. Etwas laut, da direkt an der Strasse. 400 Meter zur Altstadt, Reception etwas dürftig (eher 2 Sterne Niveau), keine Baar, Zimmer geräumig aber ohne Balkon. Preis etwas zu hoch, Morgenessen ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2021 par die Rezeption, Gestion de l’hôtel
Sehr geehrter Herr Willy,
Dank für ihres Feedback.
Wir finden es aber seltsam, dass Sie die Bar und den Balkon in Ihrem Zimmer nicht gesehen haben, da unsere Bar den ganzen Tag bis spät abends geöffnet ist und alle Zimmer, auch die der Standardkategorie, einen Balkon haben.
Das Hotel liegt nicht an der Hauptstraße, sondern in einer Seitenstraße und auf der anderen Seite direkt am Meer.
Außerdem gibt es in Lido di Jesolo keine Altstadt. Der Lido erstreckt sich über viele Plätze.
Es tut uns Leid, dass Sie keinen positive Eindruck gehabt haben.
Wir hoffen, Sie ein anderes Mal als Gast begrüßen zu dürfen.
Liebe Grüße aus Lido di Jesolo.
Hotel Aurora Staff
par un voyageur
Publié le 16 août 2021 sur Expedia
Exceptional service, amazing breakfast and great food in general, one minute walk from the beach where you can book your sunbeds for the whole duration of your stay and location is superb.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2021 par Hotel Aurora, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
thank you very much for your feedback.
We hope to see you in the future again.
Best Regards
par un voyageur
Publié le 10 août 2021 sur Expedia
par un voyageur
Disappointed
Publié le 11 juill. 2021 sur HotelsThe staff at the hotel is not service oriented. The single rooms are not renovated, and badly in need of an update. The food is low quality and very overpriced. Drinks are over priced as well. There is an extra charge per day to sit on a chair by the pool. Disappointed
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juill. 2021 par Jessica, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
We are very sorry that you did not enjoy your stay at our hotel.
If you had informed us upon arrival that the room was not to your liking, we could have assigned you a room of a different category.
As far as food is concerned, we can assure you that we use only first quality ingredients and that the cuisine, as well as the attention to the customer, are two of the strong points of our hotel.
The prices are absolutely in line with a 4 Star Superior Hotel.
As for the sunbeds by the pool, they are not free of charge because we do not have them available for everyone, as it happens for the sunbeds on the beach that are free.
We hope to be able to welcome you back on another occasion and to be able to change your mind.