Note fondée sur 194 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 août 2022 sur Hotels
5 sur 5
par Steve de Suisse

Super service

Publié le 27 févr. 2014 sur Hotels
Après une journée de ski, le SPA est le bien venu. Le personnel est très serviable et professionnel. On reviendra !
4 sur 5
par un voyageur de Bad Soden am Ts.

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Hotels
Just excellent !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Thies Bruhn, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you very much for your feedback on Hotels.com and for choosing our great house. I was very pleased that you were satisfied with our service. The whole team would be delighted to welcome you again soon. Summer greetings from Jochberg Thies BruhnGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Raphael at the desk was very helpfull
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Thies Bruhn, Gestion de l’hôtel
Dear Alexander,Thank you very much for your visit. We’re glad to hear that you had a pleasant stay, and I’m happy to know that our colleague at the front office was able to assist you well. We hope to welcome you again soon. Greetings from Jochberg!Thies BruhnGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Beautiful place

Publié le 25 juill. 2024 sur Hotels
Amazing place. Beautiful surroundings and great level of service. We can recommend to stay and will return to this super hotel, meeting every need and with a super breakfast.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Thies Bruhn, Gestion de l’hôtel
Dear Anne.Thank you very much for stay at the Kempinski Hotel Das Tirol.I was delighted to receive your great feedback, and it’s wonderful to hear that you enjoyed thebreakfast. Your satisfaction is a sign that we were able to meet your expectations 100%.The entire team would be thrilled to welcome you back soon.Greetings from JochbergThies Bruhn
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
Very nice hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Thies Bruhn, Gestion de l’hôtel
Dear guest,We are delighted that you have chosen the Kempinski Hotel Das Tirol. Thank you for sharing yourfeedback with us online.I am very pleased to read that you had a pleasant stay.We look forward to welcoming you again soon.Best regards from JochbergThies BruhnGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia