Note fondée sur 43 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Versailles
Publié le 7 mars 2019 sur Expedia
Endroit très calme.
Très bien située pour les restaurants et pour les visites de Johannesburg (si vous prenez un Uber cela ne vous en coûtera que 4-5€).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2019 par Jakes, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, thank you for the positive feedback. It was great to assist you. Hope to see you again in the future.
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2016 sur Hotels
Endroit très agréable, sécurisé, possibles restaurants pas loin à pied. Accueil très chaleureux et petit dej délicieux! À 30 min de l'aéroport c'est idéal!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 nov. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to do a review.
We appreciate it and you are always most welcome to return!
Kind Regards
Liz
par Gwenael
Publié le 19 juill. 2016 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2016 par Eunika, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positiuve review Gwenae.We trust taht you had a good time while staying us and that you will be back some timel.
par JULIE de FRANCE
GRANDE GENTILLESSE D'EUNIKA LA PROPRIETAIRE !
Publié le 16 sept. 2015 sur HotelsL'établissement n'est que propreté et gentillesse !
Tenu par Eunika, dame d'une grande gentillesse et d'une grande serviabilité.
Elle est très disponible ! Elle organise tout et surveille que tout soit parfait !
Chambre grande et propre !
Ambiance très conviviale et familiale !
Petit déjeuner BON et COPIEUX !
Quartier résidentiel et sécurisé à environ 400 mètres des restaurants.
Nous y retournerons rien que pour la gentillesse et le professionnalisme d'Eunika.
MANY THANKS FOR ALL EUNIKA :)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2016 par Eunika, Gestion de l’hôtel
Thank you Julie , you were wonderful guest and we hope that you will be back in future.
par un voyageur
Publié le 16 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Unhappy customers 😑
Publié le 17 oct. 2023 sur HotelsThis is definitely not a 4 stars hotel. It must be a 2 stars boutique homestay instead. Room is too small for 2 king bed. Bathroom is too small with old shower stall. Old furniture and squeaking wood floor. Felt unwelcome by the management. Definitely not happy stay and not recommend to others.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2023 par Rudi, Gestion de l’hôtel
Hi YenFirstly I can assure you that we are a 4 star establishment and not a homestead. You booked the family unit which consist of either 2 Kings or 1 King and twin beds, this is very clear in the description of the room and the pictures. I would recommend you maybe book two double rooms going forward as the family units are created for families sharing. I am disappointed that felt unwelcome by management as I was away for the weekend. I understand Cindy provided you with adapters and according to her you enjoyed your breakfasts every day. Enjoy the rest of your travels in South Africa and hopefully we get an opportunity to give you happy experience next time. Regards Rudi
par un voyageur
Publié le 28 nov. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 nov. 2022 par Rudi, Gestion de l’hôtel
Ah Alvin thank you so much for the positive review! I am glad the staff looked after you and hope to personally meet you next time! Kind regards Rudi (owner)
par un voyageur
Publié le 24 juin 2021 sur Hotels
Nice stay, good service, nice area.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2021 par Ruby, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your review. We would love to be your host on your next visit to Melville.
Kind regards
Ruby
par un voyageur
Publié le 17 févr. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2020 par Ruby, Gestion de l’hôtel
Hello Roger,
Thank you so much for your positive review, much appreciated. We would love to see you soon again.
Kind regards
Ruby
par un voyageur
Publié le 13 août 2019 sur Hotels
Lovely property with wonderful service and staff!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2019 par Jakes, Gestion de l’hôtel
Thank you Amber. It was great to see you again. Regards. Jakes