Note fondée sur 23 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par JEAN MARC de METZ

trés joli guest house

Publié le 2 juin 2016 sur Hotels
Chambres trés calmes, bon service, une trés bonne adresse pour se relaxer le soir aprés le travail
4 sur 5
par un voyageur

A recommander

Publié le 1 juin 2016 sur Hotels
Une trés bonne destination pour visiter les parcs nationaux de l'Afrique du Sud. De plus cette guest house est vraiment trés confortable
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 nov. 2023 sur Expedia
Precious time enjoyed the stay
5 sur 5
par un voyageur

Doreen from SSEM business trip.

Publié le 16 oct. 2023 sur Hotels
It was excellent, Great welcome, clean and welcoming room. Thanks a lot the service was good. I wouldn't mind to refer a friend or come back with my family.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 mai 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 nov. 2021 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Neat and clean.

Publié le 25 oct. 2021 sur Hotels
Very neat,freindly staff and very helpful.
5 sur 5
par un voyageur

Gem in the making

Publié le 27 juin 2021 sur Hotels
The guesthouse was clean, landscape beautifully designed. Staff went extra mile for us by upgrading our room. Breakfast was devine thanks to the chef.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2021 par Marlise , Gestion de l’hôtel
Good Day Thank you for the feedback, its highly appreciated.
5 sur 5
par un voyageur de Vereeniging

Publié le 31 déc. 2020 sur Expedia
The room was spacious, and stylish.. and comfortable. It was tranquil. If they had room service, it would have been literally a heavenly stay lol.. it was awesome, honestly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 déc. 2020 par Jakkie, Gestion de l’hôtel
Good day Thank you for your review. Hope to see you soon again. Kind regards Jakkie
2 sur 5
par un voyageur

Terrible housekeeping

Publié le 5 nov. 2020 sur Hotels
Room had a foul smell, stains on sink, breakfast was terrible asked for an omelette with cheese and tomato filling, got an omelette with avocado. The garden was beautiful and a breath of fresh
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2020 par Captain, Gestion de l’hôtel
Hallo Nico Thank you for your feedbeack which is completely the opposite of what you told the manager on duty. There is no foul smell in the room and no stains in the washbasin,as checked by the owner himselve .Orders taken in the restaurant is always according to the guests orders.You did not specifei to the waiter that you dont want avocado in your omelette.We realy do not appreciate your negative comments.If your stay was so bad,why did you extend your stay ? Kind regards Johan van der Walt(owner)