Note fondée sur 23 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par JEAN MARC de METZ
trés joli guest house
Publié le 2 juin 2016 sur HotelsChambres trés calmes, bon service, une trés bonne adresse pour se relaxer le soir aprés le travail
par un voyageur
A recommander
Publié le 1 juin 2016 sur HotelsUne trés bonne destination pour visiter les parcs nationaux de l'Afrique du Sud.
De plus cette guest house est vraiment trés confortable
par un voyageur
Publié le 26 nov. 2023 sur Expedia
Precious time enjoyed the stay
par un voyageur
Doreen from SSEM business trip.
Publié le 16 oct. 2023 sur HotelsIt was excellent,
Great welcome, clean and welcoming room. Thanks a lot the service was good. I wouldn't mind to refer a friend or come back with my family.
par un voyageur
Publié le 16 mai 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 29 nov. 2021 sur Hotels
par un voyageur
Neat and clean.
Publié le 25 oct. 2021 sur HotelsVery neat,freindly staff and very helpful.
par un voyageur
Gem in the making
Publié le 27 juin 2021 sur HotelsThe guesthouse was clean, landscape beautifully designed. Staff went extra mile for us by upgrading our room. Breakfast was devine thanks to the chef.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2021 par Marlise , Gestion de l’hôtel
Good Day
Thank you for the feedback, its highly appreciated.
par un voyageur de Vereeniging
Publié le 31 déc. 2020 sur Expedia
The room was spacious, and stylish.. and comfortable. It was tranquil. If they had room service, it would have been literally a heavenly stay lol.. it was awesome, honestly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 déc. 2020 par Jakkie, Gestion de l’hôtel
Good day
Thank you for your review. Hope to see you soon again.
Kind regards
Jakkie
par un voyageur
Terrible housekeeping
Publié le 5 nov. 2020 sur HotelsRoom had a foul smell, stains on sink, breakfast was terrible asked for an omelette with cheese and tomato filling, got an omelette with avocado. The garden was beautiful and a breath of fresh
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2020 par Captain, Gestion de l’hôtel
Hallo Nico
Thank you for your feedbeack which is completely the opposite of what you told the manager on duty.
There is no foul smell in the room and no stains in the washbasin,as checked by the owner himselve .Orders taken in the restaurant is always according to the guests orders.You did not specifei to the waiter that you dont want avocado in your omelette.We realy do not appreciate your negative comments.If your stay was so bad,why did you extend your stay ?
Kind regards
Johan van der Walt(owner)