Note fondée sur 134 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2019 sur Expedia
On a tout aimé, autant la réception que l’aide pour avoir un taxi, merci à tout le personnel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2019 sur Hotels
Très bonne surprise.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 nov. 2018 sur Expedia
C’est propre, bien équipé, bien situé. Parfait si vous restez deux Semaines. Petits bémols : - internet est plutôt moyen (surtout en soirée) - pas de salle de gym (mais il y a un Virgin active à côté)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 nov. 2018 par Mbali, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback...we really appreciate it.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Great property, great staff. Located right near everything you need. The only issue i had was with the shower. no matter how precautious you are, somehow the water would still fall on the bathroom floor because of how the shower is built.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Convenient location. Comfortable. We would happily stay here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Author, Gestion de l’hôtel
Dear CATHERINE SKOKAN, Thank you for taking the time to complete the survey about your stay at CAG The Vantage | Rosebank. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide, and your comments have been taken to heart. We hope to see you at CAG The Vantage | Rosebank again soon! Kind regards, CAG The Vantage | Rosebank
5 sur 5
par un voyageur

Great apartment woth easy access to Mall

Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Great 2 bedroom apartment near the zone and Rosebank mall. Cleaning each day. Good sized outdoor space for kids to run around. Helpful front desk.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Author, Gestion de l’hôtel
Dear Zarina Parak, Thank you for taking the time to complete the survey about your stay at CAG The Vantage | Rosebank. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide, and your comments have been taken to heart. We hope to see you at CAG The Vantage | Rosebank again soon! Kind regards, CAG The Vantage | Rosebank
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 juill. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Happy chap

Publié le 11 juin 2024 sur Hotels
Excellent place to stay, happily return again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 mai 2024 sur Hotels
The Vantage is great. Everything, except for the check in and check out, where it was said that we didn’t pay the full amount. This was not true and fortunately we had print outs to proof the upfront payment. After an apology we were allowed into the apartment. Upon checking out we had the same problem. The payment issue between The Vantage and Hotels.com should not become the guest’s problem.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2023 sur Expedia
Especially ladies on the housekeeping department and the guys in the reception were excellent. Ill will certainly be staying in the Vantage next time Ill be in Joburg. Hope to see you soon guys. Ali Müjdat Sudutemiz Istanbul-Türkiye