Note fondée sur 31 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Avis plutôt mitigé

Publié le 14 mars 2019 sur Hotels
Hôtel bien situé à Prétoria. A 5mn en voiture de Brooklyn Mall. L'hôtel est très grand (ancien manoir) et s'étend sur plusieurs propriétés. Commodités et style anciens. Peut-être un peu trop... Il vaut mieux avoir sa voiture si on est placé loin de l'immeuble principal (réception et lieu du petit-déjeuner), dans les grandes chambres avec cuisine. Le petit-déjeuner est très bon et complet. Le staff est très aimable. Les murs sont fins et il faut espérer ne pas avoir des voisins trop bruyants.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mars 2019 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your view, If you pay more then 39 EURO for your rooms and chose more exclusive room you will get exclusive room very close to the restaurant the building where you stayed 140 meters a way from the restaurant most guest prefer because its next to the pool
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 juin 2020 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Not a 5-star I imagined

Publié le 25 mars 2020 sur Hotels
Previously I have been to a 5-Star Manor in Mpumalanga and amazing 4-Star hotels which I felt they standard was just 5-Star. However this time around my 5-Star expectation was not met at all. The rooms are nice and big - really that's about the good thing I can say. However for a 5-star and with the COVID-19 outbreak; I expected a bit of attention to hygiene however the cleanliness was not up to standard in my personal view. And the cleaners themselves were not in sync - you will ask for assistance on something they wont know; and tell you they will check or get someone to come assist -- and you will wait to no avail. Personally the restaurant was more 3-star than 5-star for me; it wasn't really bad but it was not really wow when it came to the food... So overall, for us there was not 'wow' factor that we sometimes get at 4-Stars and this was 5-Star!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mars 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2020 par Riad, Gestion de l’hôtel
So much for the lovely feedback, We hope to see you staying with us again
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2020 sur Hotels
It’s spacious and clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2020 par Riad, Gestion de l’hôtel
So much for the lovely feedback, We hope to see you staying with us again
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2020 par Riad, Gestion de l’hôtel
So much for the lovely feedback, We hope to see you staying with us again
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2020 sur Hotels
Amazing 😉 The staff was efficient and very friendly The room was so clean,tidy and comfortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2020 par Riad, Gestion de l’hôtel
So much for the lovely feedback, We hope to see you staying with us again
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 févr. 2020 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2020 par Riad, Gestion de l’hôtel
Thanks feedback,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 déc. 2019 sur Hotels
Lovely peaceful venue Staff and manager were very accommodating And made us feel at home. Breakfast was amazing A big thank you to the Manager ,Jackson and Jiana
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 déc. 2019 par Riad Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the feed back