Note fondée sur 594 évaluations de clients

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4,5 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juill. 2024 par Andrew van Hasselt, Gestion de l’hôtel
Dear Ramy Mialy Tiana,Thank you very much for taking the time to share your experience with us. Your 6/10 rating is truly appreciated and will be shared with all the staff.May you have a great day further and we look forward to welcoming you back to the DAVINCI in the near future.Kind regardsAndrew van HasseltGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mai 2024 par Andrew van Hasselt, Gestion de l’hôtel
Dear nicolas,Thank you very much for taking the time to share your experience with us. Your 10/10 rating is truly appreciated and have been shared with the team.May you have a great day further and we look forward to welcoming you back to the DAVINCI in the near future.Kind regards,Andrew van HasseltGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juill. 2023 par Andrew van Hasselt, Gestion de l’hôtel
Dear taha,Thank you very much for taking the time to share your experience with us on Hotels.com. We truly appreciate all feedback from our valued guests and your wonderful feedback will be shared with all.May you have a great day further and we look forward to welcoming you back to the DAVINCI in the near future.Kind regardsAndrew van HasseltGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 avr. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2021 par Billy, Gestion de l’hôtel
Dear Elodie, Thank you very much for taking the time to share your experience with us on Expedia. Your feedback is truly appreciated and will definitely be shared with all our staff. May you have a wonderful day further. Andrew van Hasselt, General Manager.
5 sur 5
par un voyageur

Super bien

Publié le 5 févr. 2021 sur Hotels
C’est très bien situé surtout et le service était au top
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 févr. 2021 par Andrew van Hasselt, Gestion de l’hôtel
Dear Junior, Thank you very much for taking the time to share your exprience with us on Hotels.com. We truly appreciate all feedback from our valued guests and your wonderful comments will definitely be shared with all. May you have a great day further and we look forward to welcoming you back to the DAVINCI in the near future. Kind regards, Andrew van Hasselt General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 oct. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2019 par Andrew van Hasselt, Gestion de l’hôtel
Dear stephane, Thank you very much for taking the time to share your experience with us on Hotels.com. We truly appreciate all feedback from our valued guests and your rating will definitely be shared with all the staff. May you have a great day further and we look forward to welcoming you back to the DAVINCI in the near future. Kind regards, Andrew van Hasselt General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mai 2019 sur Hotels
voyage en solo et repos . Hôtel de renom se trouvent au dessus du Sandton mall et est dans le quartier des affaires très fréquentes par les touristes
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mai 2019 par Andrew van Hasselt, Gestion de l’hôtel
Dear Herve, Thank you very much for taking the time to share your experience with us on Hotels.com. We truly appreciate all feedback from our valued guests and your wonderful comments will definitely be shared with all the staff. May you have a great day further and we look forward to welcoming you back to the DAVINCI in the near future. Kind regards, Andrew van Hasselt General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 déc. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 déc. 2018 par Andrew van Hasselt, Gestion de l’hôtel
Dear Pierre, Thank you very much for taking the time to share your experience with us on Hotels.com. We truly appreciate all feedback from our valued guests and your wonderful review will definitely be shared with all. May you have a great day further and we look forward to welcoming you back soon. Kind regards, Andrew van Hasselt General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Hotel fonctionnel et confortable

Publié le 20 mars 2018 sur Hotels
Hotel bien situé pour ceux qui veulent aller au Mandela square, et au mall qui est situé en dessous de l'hotel. La chambre est spacieuse, avec machine à café et bouilloire incluse, demander le coté piscine plus agréable. Piscine petite mais salle de sport plus grande à ce qu'on trouve habituellement dans les hotels. Le petit déjeuner est bon, formule buffet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2018 par Andrew van Hasselt, Gestion de l’hôtel
Dear Jean Michel, Thank you very much for taking the time to give us a review on Expedia. We truly appreciate all feedback from our valued guests. It is such a pleasure to see that you enjoyed your stay so much and we look forward to welcoming you back to the DAVINCI in the near future. Kind regards, Andrew van Hasselt General Manager
3 sur 5
par DIDIER

Déçu de cet hôtel

Publié le 7 oct. 2017 sur Hotels
Un peu déçu par cet hôtel. L'établissement est joli la suite spacieuse bien décorée mais les prestations ne suivent pas. Avare en produits nous sommes restés 4 jours les produits n'ont pas été remplacés. Le service de nuit négligé être dans une suite et dormir dans des draps déchirés ?? La chambre n'était pas très propre non plus. L'info est arrivé à la direction qui nous a appelé et a voulu nous offrir du vin ou du chocolat, bien gentil à eux. Le petit déjeuner peu varier en comparaison des autres 5* autour. Service transport cher. Trop de points négatifs qui gâchent la beauté de l'établissement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2017
Dear DIDIER, Thank you for taking the time to give us a review on Hotels.com as well. We truly appreciate all feedback as it assists us in correcting any possible service shortcomings. Please accept my sincerest apologies for the lack of attention to detail during your stay. I believe our Management that was in contact with you regarding the shower gel that was not replenished and the room cleanliness did share your comments with our Executive Housekeeper who is currently investigating the matter and taking the necessary corrective action with the parties involved. Once again please accept my sincerest apologies and we look forward to welcoming you back to the DAVINCI in the near future. Kind regards, Rui Antunes Deputy General Manager